W3sl3y Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 (bewerkt) ja dat zou egt super vet zijn Lijkt het net of Cj naast je staat en er een auto de kamer in komt rijden Bewerkt: 19 januari 2005 door Wesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 <_< daar kun je nog wel heeel lang op wachten voordat dat gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 ik heb het ook meerdere x-en gehad, dat is echt raar, ik heb het ook wel eens gehad bij een persoon die nog leefde. je zie niemand liggen of wegrennen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 heb ik ook al een keer gehad toen schoot ik een mens neer uit die auto ik druk driehoekje CJ rent erheen(naar de deur) en hij trekt niemand eruit gewoon onzichtbaar is wel lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb ook is op een politie zijn kop erafgeschoten en zo liep die gewoon voort. Hij stapte in de en die auto verdweende direct :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 bij mij is da niet gebeurt maar dat is soms da ik door het raam de man's kop kapot schiet en dan blijft die zitten en er spuit bloed uit die kop en dan gaat die er pas uit :lolsign: :lolsign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 erg interresant hoor <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 erg interresant hoor <_< mastermind kraak mensen hier op de forum niet zo af <_< <_< :angry: :angry: ik had vanmiddag ook zo iets vaags,er kwam een motor aan rijden dus ik schiet zijn hoofd er af en de motor rijd gewoon door en de man lag op de grond. de motor reed de hoek om alsof er gewoon iemand op zat <_< :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 mastermind kraak mensen hier op de forum niet zo af wat versta jij onder afkraken dan? oja nu zie ik het verkeerde smilie excuse me <_< = :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Dat had ik ook een keer ik schoot iemands hoofd eraf in een auto en hij reed gewoon verder echt vaag :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p Oud nieuws had ik zelf al lang ondekt en een x een topic van gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 van mij mag er wel een slotje op :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Is dat nu een bug, nou dan heb ik er denk ik vandaag 00o 2 gevonden, ik weet nie of dit al bekend was maar toch, Je kan bij een moter er van voren opspringen, over het stuur heen en je zit, als je idt bij de freeway doet zit ie zegmaar op de pakjes drager en daarna zit ie opeens op het zadel. De andere is als je op een grasmaaier zit en je rijd achteruit hij zijn arm om de tweede zit leuning doiet die er helemaal nie is, probeer maar eens uit, ik weet nie of dit een bug is maar toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.