Honkbal95 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 hey als ik connect naar alle servers kom ik tot het inlog gedeelte van die server en dan krijg ik zwart scherm spel sluit af en krijg ik een melding over mijn gta_sa.exe wat moet ik doen ? Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Als je V2 hebt, waar grote kans op is als als je GTA San Andreas het laatste anderhalfjaar hebt gekocht. Als het goed is staat er dan rechtsonder in het beginscherm V2.00. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is staat er nu in je beginscherm 'V1.01'. Als dat er staat moet SA-mp het doen. @ hieronder: Dit is de meest voorkomende fout, dus had ik dat als 2e optie. Bewerkt: 14 januari 2008 door VWO-er Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 o het was een mod dieik had geinstalleerd toch bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.