Jump to content

patch instaleren

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sins kort gta sanandreas voor de pc en ik ontdekte toen dat er mods voor waren. ik vond dat leuk du ging ik zoeken hoe je die in het spel kon krijgen daar ben ik nu achter maar ik heb een patch van versie 1 nodig die heb ik ook gevonden maar die wil maar niet geinstleerd worden (hij zegt steet dat ie gta.exe niet kan vinden

als iemand dit ook had en opgelost heeft zeg dan plz :eten:

Geplaatst:
ik heb sins kort gta sanandreas voor de pc en ik ontdekte toen dat er mods voor waren. ik vond dat leuk du ging ik zoeken hoe je die in het spel kon krijgen daar ben ik nu achter maar ik heb een patch van versie 1 nodig die heb ik ook gevonden maar die wil maar niet geinstleerd worden (hij zegt steet dat ie gta.exe niet kan vinden

als iemand dit ook had en opgelost heeft zeg dan plz :eten:

Ik denk dat je de verkeerde path van de San Andreas map hebt opgeven. Dit is standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Als je SA ergens anders heb geïnstaleerd moet je naar die map gaan en dan moet het instaleren wel lukken. :)

Veel succes!

Geplaatst:

ik weet niet of dat bij SA ook zo is maar in VC is dit C:/program files/Rockstar Games/GTA Vice City/models

als dit ook zo is in SA zou het C:/program files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models dan staat in models gta.exe en hoef je daar verder geen map meer te selecteren

Geplaatst:
ik weet niet of dat bij SA ook zo is maar in VC is dit C:/program files/Rockstar Games/GTA Vice City/models

als dit ook zo is in SA zou het C:/program files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models dan staat in models gta.exe en hoef je daar verder geen map meer te selecteren

De exe staat in geen van beide gevallen in de models map. :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...