Jump to content

GTA IV BIEDT TOEGANG TOT VICE CITY!


Koen729

Recommended Posts

>>> Door PatrickW: Verzonnen gerucht zonder bron<<<

GTA IV zal je de mogelijkheid geven om niet alleen naar Liberty City, maar ook Vice City te gaan! Dat heeft Rockstar gisteren gezegt in een persconferentie. Het zal mogelijk zijn om een vliegtuig te nemen en naar de zonnige stad te vliegen. Vice City zal veel veranderd zijn, in GTA IV. Er is verder nog niks bekend gemaakt over deze nieuwe mogelijkheid, maar wel is bekend dat je gewoon met Niko Bellic speelt. Wat voor rol Vice City in de storyline zal hebben is ook niet bekend, maar er gaan geruchten dat het een beloning voor 100% volbrengen van GTA: IV.

Omg, ik ben zo blij! VC ownt! Kan je gewoon met next gen graphics van VC genieten =D Omg :D

Link to comment
Delen op andere websites

bron? Ik geloof dr helemaal niks van, ik kan ook niks met google vinden

En heel heel eiland als beloning voor 100% is wel heel veel. Zo veel mensen zijn er niet die het spel 100 % uitspelen en dan zoveel moeite daarvoor?

Oeps heb bij mezelf op reageren gedrukt in plaats van edit. Sorry :{

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er niks van, ik heb er ook nog niks over gezien op ps3.headliner, en daar lees ik meestal als eerste het game nieuws. Dus ik ga er niet vanuit dat vice city is het spel zit, maar toch is het idee supervet.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel vet zijn maar waarschijnlijk is het gewoon een leugen die gebaseerd is op het Visit Vice City bord in trailer 1 :duh:

precies, denk ik ook. Een leugen lijkt me wat overdreven, laten we het een hersenspinsel noemen :D

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt waar zou zijn VET!! maar om teleurstelling te voorkomen zal ik maar niet te veel gaan denken dat het er echt in komt, zo kan het alleen maar meezitten als het er wel in zit.

Maar er kwamen toch geen vliegtuigen in het spel? of geen vliegtuigen die je zelf kan besturen.

Ik heb veel twijfel of dit echt waar is.

EDIT: geloof er nu ook niks meer van, staat nergens wat van op internet

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de andere kant, zou daarom GTA IV zo groot worden omdat ze alle steden van de afgelopen delen er in gaan zetten, als een soort bonus zeg maar ? Ik mompel maar wat hoor ^_^ Ik bedoel, de blu-ray disk is er groot genoeg voor lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt waar zou zijn VET!! maar om teleurstelling te voorkomen zal ik maar niet te veel gaan denken dat het er echt in komt, zo kan het alleen maar meezitten als het er wel in zit.

Maar er kwamen toch geen vliegtuigen in het spel? of geen vliegtuigen die je zelf kan besturen.

Ik heb veel twijfel of dit echt waar is.

EDIT: geloof er nu ook niks meer van, staat nergens wat van op internet

Pay 300 dollar to get to Vice City.

Wel, dan denk ik gelijk aan een passagiers vliegtuig.

En ik heb hier ook mijn reden op, in GTA VC zag je toch ook een billboard naar Liberty City (GTA3)

Dus ik denk het totaal niet, gewoon reclame voor hun spel, maar mocht het zo wezen...

Ik zou graag Joris mening hierover weten, hij ontvangt trouwens ook het laatste nieuws via email.

Zoals de uitstelling, en mocht het een persconferentie geweest wezen wist hij dit ook wel lang. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...