Wilderdude Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Hallo, Toen ik besloot om eens terug GTA:SA te spelen zag ik dat het spel er niet meer opstond maar alleen de uninstall functie die niet eens werkte Toen ik het spel vroeger speelde was het na een tijd bugged maar ik kan me niet meer herinneren waarom. Misschien heb ik ooit eens een mod geprobeerd maar ik kan het me niet goed herinneren. Dus ik installeerde het spel terug en alles ging goed tot ik ging spelen. Hier zijn de screens,1 is het hoofdmenu en de ander is gewoon een screenshot. Ik heb het toen nog eens geïnstalleerd, maar dat haalde niets uit! De meeste textures zijn in het beige. Sommige auto's en peeps zijn normaal maar dat is een hele kleine minderheid. Ik heb ook al geprobeerd om main.scm en script.img te vervangen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen want ik wil het echt terug gaan spelen! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Probeer eens de nieuwste drivers voor je videokaart te downloaden. Je kan je videokaart zien door naar Uitvoeren te gaan en dan DXDIAG in te typen. Als je Nvidia kaart hebt moet je >>hier<< klikken. Als je een ATI kaart hebt klik je even >>hier<<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.