ilias144 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 ik heb een savegame van deze site gedownload en ik heb de inctrucies gevolgt maar niets helpt san andreas start wel op maar als ik op ''laad spel '' druk en mn gedownloade savegame selecteer komt het scherm zwart en dan komt da bericht van verzenden of ni verzenden maar als ik op niew spel druk dan werkt het wel dus ik denk dat het een die save game die ik gedownload heb Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Dat komt waarschijnlijk omdat je een andere versie Savegame hebt gedownload dan de versie van je Savegame, probeer eens een versie 1 Savegame te downloaden als je versie 2 al hebt geprobeerd. En probeer een versie 2 Savegame te downloaden als je versie 1 al hebt geprobeerd, in ieder geval succes. Reageren
ilias144 Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Dat komt waarschijnlijk omdat je een andere versie Savegame hebt gedownload dan de versie van je Savegame, probeer eens een versie 1 Savegame te downloaden als je versie 2 al hebt geprobeerd. En probeer een versie 2 Savegame te downloaden als je versie 1 al hebt geprobeerd, in ieder geval succes. thx tis gelukt versie lukte ni maar wel ma kan ik van van versie 1 naar 2 gaan van ik kan amper versie's 1 vinden Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Je kunt je game wel 'downgraden' zoals dat heet, dan zet je 'm om van 2 naar 1. Omgekeerd is voor zoveer ik weet niet mogelijk. Overigens kun je met Versie 1 ook modden, en dat kan met Versie 2 niet. Bewerkt: 15 januari 2008 door Silverbyte Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Je kunt je game wel 'downgraden' zoals dat heet, dan zet je 'm om van 2 naar 1.Omgekeerd is voor zoveer ik weet niet mogelijk. Overigens kun je met Versie 1 ook modden, en dat kan met Versie 2 niet. Volgens mij is het wel mogelijk om van versie 1 naar versie 2 te gaan. Ik heb daar in ieder geval wel eens een mod voor gezien. Ik zie het nut er alleen niet van in. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Je kunt je game wel 'downgraden' zoals dat heet, dan zet je 'm om van 2 naar 1.Omgekeerd is voor zoveer ik weet niet mogelijk. Overigens kun je met Versie 1 ook modden, en dat kan met Versie 2 niet. Volgens mij is het wel mogelijk om van versie 1 naar versie 2 te gaan. Ik heb daar in ieder geval wel eens een mod voor gezien. Ik zie het nut er alleen niet van in. Nee precies, het heeft ook geen nut. Aangezien je met een Converter een Savegame ook van Versie 1 naar versie 2 kunt omzetten. Reageren
Dastard Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Je bedoelt hier zeker? Reageren
ilias144 Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 ma op deze site staan veel meer versie's 2 in plaats vn 1ma is die conveter(ofzo) ook beschikbaar op deze site Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik heb 'm even voor je opgezocht, maar kon 'm hier op de site niet meer vinden. Ook op Google kon ik het zo snel niet vinden. Wel heb ik de Downgrade Patch voor je opgezocht, die kun je >Hier< vinden. Hiermee 'downgrade' je het spel naar versie 1, waardoor je de V1 savegames kunt spelen, en met de game kunt modden. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.