Jump to content

Preview GTA IV


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Release Datum: 29 April 2008

DÉ TOPIC OVER DE NIEUWE PREVIEW!

Ik heb alles even op een rijtje gezet:

- AutoSave funtie is aanwezig. op elk moment kan gesaved worden.

- Liberty city Zal je niet in 1 keer kunnen ontdekken, Tijdens de verhaallijn worden eilanden ontgrendeld.

- Kleien interacties met voetgangers zijn mogelijk. Relaties met voetgangers zit er niet in, juist wel met de hoofdpersonages.

- Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand.

- Auto's zullen minder snel kunnen kantelen wegens het nieuwe physics engine.

- Auto's zullen niet meer oppeens verdwijnen als je je even omdraait.

- Nieuwe camerastandpunten

- Hidden packages en stunts zullen nog steeds aanwezig zijn in GTa IV

- Vliegtuigen kunnen niet gebruikt worden om New York te verkennen.

- GTA Iv Bevat multiplayer

- GPS systeem vertelt je de weg, met accent uit verschillende landen

- Politiesysteem is verbeterd. Het zal moeilijker worden om je te ontsnappen van de politie.

- Water is realistischer

- Zwemmen is nog steeds mogelijk, maar duiken is niet meer nodig (bang om te verdrinken is er niet meer:P)

- Niko kan uitgaan met verschillende vrienden om mini-games te doen zoals bolen en biljarten.

- Niko kan dronken worden als hij teveel drinkt bij het uitgaan. dit zal zkr te merken zijn als je in een auto rijdt of over de traat loopt.

- Lak van de auto blijft bij botsingen aan de muur plakken.

- Het is mogelijk mensen van hogen gebouwen af te sniperen zodat ze tientallen meters naar beneden vallen.

- GPS systeem vertelt je de weg, met accent uit verschillende landen

- Politiesysteem is verbeterd. Het zal moeilijker worden om je te ontsnappen van de politie.

- Via een Systeem in elke politiewagen is het mogelijk om informatie te krijgen over verschillende vijanden. Deze kunnen dan weer opgespoord worden .

- Vrachtwagens met een lading bomen kan kapot worden geschoten waardoor deze op de weg komen te liggen en voor opstoppingen zorgt.

- Granaten zijn via een nieuw systeem makkelijk bij je doelwit te gooien

---------------------------------------------

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • XIDESIGN

    7

  • mastala

    6

  • L-Yah

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goed nieuws!! Het was alweer aardig stil rond GTA IV geworden. Begin dr al bijna aan te wennen :-(

Ik hoop dat er nu meer informatie vrijkomt over de stad zelf. Plattegrond enzo! Hopen dat dit de laatse informatiereeks wordt die we krijgen voor de echte releasedatum!! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

dit is allemaal wel leuk,

maar word die preview wel in het nederlands vertaald engels ben ik niet echt zuiver in

Natuurlijk niet door de Engelse site zelf, maar alle nieuwe onbekende feiten zul je ongetwijfeld tegenkomen in het Feitentopic hier, in het Nederlands.

Wordt weer eens tijd, een sloot met nieuwe info. Hoop, hoop... :tu:

Edit 9 dagen later: hé verrek, wat is er hier allemaal geknipt en geplakt in dit topic???

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Joepie mijn boter was al bijna aangebrand (zelf verzonnen spreekwoord(boter bakt aan als je geen eten in de pan doet)).
Volgens mij is jouw hersenpan al lang aangebakken :7

Maar ik ga het zeker checken :)

lol SoaDTOM :puh:

Maarja, nieuwe informatie is natuurlijk altijd welkom, maar mijn playstation3 met HDTV staat al klaar om GTA IV te spelen, dit is overig niet bedoelt om op te scheppen. ^_^

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

lol SoaDTOM :puh:

Maarja, nieuwe informatie is natuurlijk altijd welkom, maar mijn playstation3 met HDTV staat al klaar om GTA IV te spelen, dit is overig niet bedoelt om op te scheppen. ^_^

Greetz,

Black Force

opschepper;p

maar k denk dat de game gauw komt... ook omdat de game net de rating heeft gekregen en dan denk ik niet dat de game nog veel veranderd word, ik denk niet eens dat de game dan nog veel veranderd mag worden

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...