Gijsso Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Wat ben ik blij dat dat gebeurd. Het is nu al weer bijna 1 maand geleden dat er nieuws is geweest over GTA IV (laatste was Gratis System Wraps bij preorder GTA4 bij Amerikaanse Target op 31 dec). Het werd weer eens tijd. Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Wat ben ik blij dat dat gebeurd. Het is nu al weer bijna 1 maand geleden dat er nieuws is geweest over GTA IV (laatste was Gratis System Wraps bij preorder GTA4 bij Amerikaanse Target op 31 dec). Het werd weer eens tijd. Dat is nog altijd een halve maand Overigens denk ik dat het niet heel veel voorstelt. Waarom zouden ze dan nog in een preview vanalles aan informatie weggeven? Het zal wel het een en ander bevestigen en wat nieuws, maar verder... Voordat iedereen een gat in de lucht springt (of eigenlijk 'nadat'...) Reageren
Capodaano Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Wanneer zijn die previews dan? En wanneer kunnen we weer nieuwe info verwachten? Reageren
MNC3 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Eind deze maand. Ik neem de previews toch niet door. Anders teveel weten en is de game niet meer zo leuk als je het dan hebt je je weet bijna alles al. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Eind deze maand. Ik neem de previews toch niet door. Anders teveel weten en is de game niet meer zo leuk als je het dan hebt je je weet bijna alles al. het nieuws zal meer globaal zijn wat je nog meer kan doen in dat spel, misschien extra's. ik weet zkr dat je de verleiding niet kan weerstaan om even te gluren in de preview XD Reageren
danielb Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 werd ook wel tijd dat er weer wat nieuws kwam. we weten eigenlijk nog bijna niks en als de game eind april uitkomt mogen ze nog wel wat meer bekend maken Reageren
thug Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 dat die game maar komt daar heb ik meer aan haha idd ben ik met je eens ik lees liever eerst de preview en de review dat maakt het nog spannender Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 De preview van IGN komt volgende week woensdag! http://boards.ign.com/grand_theft_auto/b5257/157469771/p1/ Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 zot hopelijk gaan ze een screen van de gameplay instoppen Reageren
nationalist Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) A staff member on IGN.com revealed to IGN subscribers that GTAIV preview would be released Wenesday January 23rd. While it isn't necessarily "official" Hil-IGN is also known as Hilary Goldstein. She runs the 360 section of the site and is also a writer for IGN so it would make sense that she would know when IGN planned to release it's preview" hier een afbeelding: http://img292.imageshack.us/my.php?image=83671012ln7.jpg Bewerkt: 20 januari 2008 door nationalist Reageren
mastala Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Nog 1 nachtje slapen ik weet niet hoe het zit met de amerikaanse tijden... k weet niet of we ze overdag al kunne bekijke Bewerkt: 22 januari 2008 door mastala Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Nog 1 nachtje slapen ik weet niet hoe het zit met de amerikaanse tijden... k weet niet of we ze overdag al kunne bekijke Ach morgen weten we meer. Zou ook fijn zijn als er iets bekend wordt van een releasedatum, maar ik denk niet dat dat gebeurt. Damn, wat wil ik die game nu graag spelen. Reageren
Sluisje Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik wil niet vervelend doen, maar denken jullie nou echt dat er morgen iets gaat gebeuren???? Niets wijst erop, behalve een gerucht. Ik zeg dat er morgen niets gaat gebeuren. Maar HOOP het WEL natuurlijk!!!! Reageren
mc-mo Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Komt de preview ook mischien op een bepaalde tijd of niet zoja hoelaat..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.