Jump to content

Preview GTA IV


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • XIDESIGN

    7

  • mastala

    6

  • L-Yah

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ben ik blij dat dat gebeurd. Het is nu al weer bijna 1 maand geleden dat er nieuws is geweest over GTA IV (laatste was Gratis System Wraps bij preorder GTA4 bij Amerikaanse Target op 31 dec). Het werd weer eens tijd.
Dat is nog altijd een halve maand :Y

Overigens denk ik dat het niet heel veel voorstelt. Waarom zouden ze dan nog in een preview vanalles aan informatie weggeven? Het zal wel het een en ander bevestigen en wat nieuws, maar verder...

Voordat iedereen een gat in de lucht springt (of eigenlijk 'nadat'...)

Link to comment
Delen op andere websites

Eind deze maand. Ik neem de previews toch niet door. Anders teveel weten en is de game niet meer zo leuk als je het dan hebt je je weet bijna alles al.

het nieuws zal meer globaal zijn wat je nog meer kan doen in dat spel, misschien extra's. ik weet zkr dat je de verleiding niet kan weerstaan om even te gluren in de preview XD

Link to comment
Delen op andere websites

A staff member on IGN.com revealed to IGN subscribers that GTAIV preview would be released Wenesday January 23rd. While it isn't necessarily "official" Hil-IGN is also known as Hilary Goldstein. She runs the 360 section of the site and is also a writer for IGN so it would make sense that she would know when IGN planned to release it's preview"

hier een afbeelding:

http://img292.imageshack.us/my.php?image=83671012ln7.jpg

:cya:

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

Nog 1 nachtje slapen :D

ik weet niet hoe het zit met de amerikaanse tijden... k weet niet of we ze overdag al kunne bekijke

Ach morgen weten we meer. Zou ook fijn zijn als er iets bekend wordt van een releasedatum, maar ik denk niet dat dat gebeurt. Damn, wat wil ik die game nu graag spelen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...