Jump to content

Preview GTA IV

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop dat de releasedatum bekend word en dat er veel info word gegeven en ik denk dat de 30% dan al vol is :puh: .

• Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

12

• XIDESIGN

7

• mastala

6

• L-Yah

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Eind deze maand. Ik neem de previews toch niet door. Anders teveel weten en is de game niet meer zo leuk als je het dan hebt je je weet bijna alles al.

valt wel mee, je krijgt gewoon wat meer te horen van de mogelijkheden, weet je tenminste wat er allemaal kan, anders denk je helemaal niet aan die dingen

Geplaatst:

Ja! De eerste preview zal morgen (woensdag) om half zeven (18:30) onze tijd verschijnen op de site ComputerAndVideoGames.com, dus dat wordt smullen :eten:

Geplaatst:
Ja! De eerste preview zal morgen (woensdag) om half zeven (18:30) onze tijd verschijnen op de site ComputerAndVideoGames.com, dus dat wordt smullen :eten:

Ben je daar zeker van ? :{

Geplaatst:

De preview verschijnt op 17:30 GMT. Wij zijn altijd +1 uur van GMT. Dus het klopt gwn 18:30.

afbeelding1ef9.png

Geplaatst:
Waarom heb ik weer zon vreemd voorgevoel dat deze preview wordt uitgesteld ? :duh:

je moet maar waarzegger worden! je hebt wel vaak een voorgevoel: :Y hoop echt dat de release date bekend wordt gemaakt

Geplaatst:
Komt de preview ook mischien op een bepaalde tijd of niet zoja hoelaat..?

Als het goed is komen van diverse sites om half 6 vanavond nieuwe previews met een hoop nieuwe screens op internet te staan.

Geplaatst:

Als het goed is komen van diverse sites om half 6 vanavond nieuwe previews met een hoop nieuwe screens op internet te staan.

Ik ben benieuwd :eten: Jammer dat ik om half 6 niet thuis ben, maarja nog even geduld :D

Geplaatst: (bewerkt)

De preview verschijnt op 17:30 GMT. Wij zijn altijd +1 uur van GMT. Dus het klopt gwn 18:30.

afbeelding1ef9.png

Tuurlijk ben ik daar zeker van, anders ga ik het niet posten. Duhh :7

5:30 PM GMT is 's middags half 6 in Groot-Brittannië en Portugal. In Nederland komt daar nog een uurtje bij, dus half 7.

Bewerkt: door L-Yah

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...