Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 wordt het hier ook vertaalt want mijn engels is belabberd of komt het ook op de nederlandse sites te staan Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 wordt het hier ook vertaalt want mijn engels is belabberd of komt het ook op de nederlandse sites te staan Ik denk het wel, moet je maar een keer op www.wikigta.nl kijken Reageren
Ikwilgta4voor360 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 wordt het hier ook vertaalt want mijn engels is belabberd of komt het ook op de nederlandse sites te staan Ik denk het wel, moet je maar een keer op www.wikigta.nl kijken thanks mate Reageren
MNC3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Komt zeke rop nederlandstalige sites te staan. http://www.9lives.be is ook bij rockstar North geweest voor die demo. Bewerkt: 23 januari 2008 door MNC3 Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Nog paar uurtjes.. Bewerkt: 23 januari 2008 door XIDESIGN Reageren
Joriz Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Heb zojuist de nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen. Ze zien er echt mooi uit Om 18:30 komen ze online in de galerij Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Heb zojuist de nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen. Ze zien er echt mooi uit Om 18:30 komen ze online in de galerij bofkont Heb zojuist de nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen. Ze zien er echt mooi uit Om 18:30 komen ze online in de galerij Maar Joriz, heeft Rockstar die tijd opgegeven? krijg je dan een boete als je de screenshots eerder plaatst? Reageren
WWW.outer Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 nog 3 uur voor lancering ik zit vol met cafeine om wakker te blijven , kan nie wachten moet je zo vroeg naar bed dan?? ik hoop dat er nog meer mogelijk heden worden verteld, en meer info over multiplayer... Reageren
oldschool Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Damn kan echt niet wachten, Joriz waar woon je? Ik kom nu naar je toe Reageren
Kanarie Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Hoe meer ik dit soort dingen lees, hoe meer zin ik krijg om GTA IV te gaan spelen. Ik ben er 100% van overtuigd dat GTA IV een echte "next-generation game" gaat worden. Damn, wat is dit gaaf. :3 Reageren
MNC3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Heb zojuist de nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen. Ze zien er echt mooi uit Om 18:30 komen ze online in de galerij bofkont Heb zojuist de nieuwe screenshots van Rockstar Games ontvangen. Ze zien er echt mooi uit Om 18:30 komen ze online in de galerij Maar Joriz, heeft Rockstar die tijd opgegeven? krijg je dan een boete als je de screenshots eerder plaatst? Ja, de mensen die de game mogen preview moeten contract tekenen. waar in staat dat het het pas mogen online zetten tegen 18.30. het is mooi. Gaat super zijn. Alleen nog paar 1-3 maanden wachten Reageren
philip14 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Ik weet wat ik later wil worden: Gamejournalist Reageren
Rickos Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 oef de grootte van het level valt flink tegen in 5 minuten normale tijd waren ze er doorheen das een heel stuk kleiner dan gta sa Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 oefde grootte van het level valt flink tegen in 5 minuten normale tijd waren ze er doorheen das een heel stuk kleiner dan gta sa Waar kom je hieraan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.