Jump to content

Preview GTA IV


Kai-ShockWave

Recommended Posts

oef

de grootte van het level valt flink tegen

in 5 minuten normale tijd waren ze er doorheen

das een heel stuk kleiner dan gta sa

Nee.

Er werd verteld dat van een bepaald gedeelte van de stad naar een ander stuk 5 minuten duurde.

De stad zal een stuk groter zijn dan 5 minuten in real time. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • XIDESIGN

    7

  • mastala

    6

  • L-Yah

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ten eerste was het al bekend dat GTA4 kleiner wordt dan SA. San Andreas was alleen behoorlijk leeg, Liberty City is heel complex geworden bijna elk stukje van de map is gebruikt. Vijf minuten varen met de speedboot is nog redelijk lang hoor, probeer het maar met Vice City uit...

Link to comment
Delen op andere websites

erg vet alleen ik heb geen ps3 en geen Xbox dat is wel jammer maar iets voor de pc mischien? :duh:

@L-Yah Ben ik al mee bezig even kijken hoor ik heb in de 61 eurotjes en dan nog ergens andert 110 fzo iets voor een jaartje mischien :puh:?

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

oef

de grootte van het level valt flink tegen

in 5 minuten normale tijd waren ze er doorheen

das een heel stuk kleiner dan gta sa

in 5 minuten waren ze met een speedboot half om algoquin heen dus nogmaals half en dan heb je nog allemaal andere eilanden!

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de game snel zal komen. Ze zeiden dat de game nu voltooid is maar dat ze nu alleen nog naar glitches en bugs zoeken.

"The game has now essentially been completed. Rockstar are just polishing the game and dealing with bugs, glitches and minor things. BRON"
Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het zeggen. Hij komt volgens mij ergens in februari uit. Heb al vanaf het begin zon voorgevoel. Nog langer wachten zorgt ervoor dat de concurrentie met andere gta lookalikes komt. Op die manier gaat de hype er een beetje vanaf. Denk echt dat ze hun eigen ruiten gaan ingooien als er niet snel een release datum komt. Je kunt de mensen wel steeds gekker gaan maken met previews screenshots etc. Maar eens is de koek op. Tenministe zo denk ik erover.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het zeggen. Hij komt volgens mij ergens in februari uit. Heb al vanaf het begin zon voorgevoel. Nog langer wachten zorgt ervoor dat de concurrentie met andere gta lookalikes komt. Op die manier gaat de hype er een beetje vanaf. Denk echt dat ze hun eigen ruiten gaan ingooien als er niet snel een release datum komt. Je kunt de mensen wel steeds gekker gaan maken met previews screenshots etc. Maar eens is de koek op. Tenministe zo denk ik erover.

Jah je heb wel gelijk :), naja een maand eerder is nog beter :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft mag rockstar nog wel maandje of twee wachten met de release. Zo kunnen ze extra goed de glitches en bugs eruit halen! En daarbij ben ik jarig in April, een release op je verjaardag is nooit verkeerd.

Uitstellen??? D8 het niet! :puh:, en als er glitches/bugs zijn zullen ze dat makkelijk kunnen herstellen met updates. Pro evolution soccer 2008 had bij de release veel bugs en lags maar zijn door een online update allemaal verdwenen.

Ik ben trouwens ook in april jarig :puh:, dat zal wel leuk zijn op de verjaardag zelf (of ergens eromheen), maar toch hb ik hem liever in feb/maart :):eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft mag rockstar nog wel maandje of twee wachten met de release. Zo kunnen ze extra goed de glitches en bugs eruit halen! En daarbij ben ik jarig in April, een release op je verjaardag is nooit verkeerd.

Of gewoon nu uitbrengen en updates op xbox live zetten (GRATIS) en dat ps3 gebeuren online zodat je dat kan downloaden ofzo.

Iets in die richting :puh:

Met computer zou dat helemaal makkelijk zijn.

Maar ik denk nog steeds midden maart

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft mag rockstar nog wel maandje of twee wachten met de release. Zo kunnen ze extra goed de glitches en bugs eruit halen! En daarbij ben ik jarig in April, een release op je verjaardag is nooit verkeerd.

ik ben ook in april jarig maar ik heb liever de game vandaag dan morgen en denk dat er meer zullen zijn maar het zou toppie zijn als IV in februari uitkomt dan zijn de meeste glitches en bugs wel weg

Link to comment
Delen op andere websites

oef

de grootte van het level valt flink tegen

in 5 minuten normale tijd waren ze er doorheen

das een heel stuk kleiner dan gta sa

Nee.

Er werd verteld dat van een bepaald gedeelte van de stad naar een ander stuk 5 minuten duurde.

De stad zal een stuk groter zijn dan 5 minuten in real time. :)

Ze zeggen dit: Ook kun je je weer te water begeven, het duurt meer dan vijf real-world minuten om om half Algonquin met een speedboat heen te varen.

Ik dacht juist meteen toen ik het las dat de stad juist lekker groot zou worden. Ik snap niet dat je 5 minuten om om een half eiland te varen. Ik vind het enorm groot.

In 5 minuten kan je echt ver varen hoor, zeker met speedboot. Zeker als je kijkt dat het maar om 1 van de eilanden ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...