-Paul Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Bijvoorbeeld!: Ik ga een server in Ik ga een race ding houden (Gewoon gaan racen) Maar daar gebeurt het al.. We starten, en ik gebruik vollop turbo.. Maar ik ga langzaam o.O Iedereen is sneller dan mij.. ik heb al geprobeert zodat ik eerder start.. maar nee ze halen me in.. Weet iemand hoe dit werkt? /Ik heb Vista/ Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Of het 100% de oplossing van je probleem is durf ik niet te beweren (want er kunnen ook andere factoren meespelen) maar bij mij lag het destijds aan mijn instellingen. Ik draaide MTA (of MP) op een zo hoog mogelijk resolutie met maximale drawing distance etc. En werd promt door iedereen ingehaald. Schroef je echter drastisch je instellingen terug en breng je het grafische deel van het spel terug naar het hoognodig wordt het wat minder mooi allemaal maar wél veel en veel sneller Succes.... Reageren
-Paul Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Of het 100% de oplossing van je probleem is durf ik niet te beweren (want er kunnen ook andere factoren meespelen) maar bij mij lag het destijds aan mijn instellingen. Ik draaide MTA (of MP) op een zo hoog mogelijk resolutie met maximale drawing distance etc. En werd promt door iedereen ingehaald. Schroef je echter drastisch je instellingen terug en breng je het grafische deel van het spel terug naar het hoognodige wordt het wat minder mooi allemaal maar wél veel en veel sneller Succes.... Heel erg bedankt, maar wat moet ik nu precies doen? Reageren
Sandra Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Heel erg bedankt, maar wat moet ik nu precies doen? Je, grafische instellingen omlaag zetten zoals Sheep zei.... Bewerkt: 15 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.