Kloep Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Snapt iemand wat van deze auto?? Hij stond op het vliegveld van San Fierro waar normaal een vliegtuig staat. Bewerkt: 15 januari 2008 door Kloep Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Aangezien jouw CJ gemodde kleding aan heeft, ben ik er zeker van dat dit ook een gemodde auto is. Hij heeft namelijk een Audi logo, en in GTA zitten geen echte merken. Leuk geprobeerd. Reageren
pasgal Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Snapt iemand wat van deze auto??Hij stond op het vliegveld van San Fierro waar normaal een vliegtuig staat. die auto is alleen maar met modificatie te krijgen. waarschijnlijk heb je dan gemod Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 misschien per ongeluk met een mod een vliegtuig door een auto vervangen? misschien stijgt hij op en e.v.t. gta.exe opnieuw installeren Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Je hebt zeer waarschijnlijk een modificatie gedownload. Je hebt dan de .IPL of de Main.scm gereplaced. Daarin kun je namelijk aangeven wat op welke plek spawnt. Apple-Mac Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Kijk, nu is het wel een vliegtuig : Maar even zonder dollen, het is dus duidelijk dat je een mod hebt gebruikt, gezien de punten die ik en Apple-Mac al genoemd hebben. Zo makkelijk zijn we nou ook weer niet te foppen. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 waarschijnlijk heb ik per ongeluk een vliegtuig voor een auto gemod. Het was echt niet bedoeld om jullie te foppen ofzow. Maar goe, tog bedankt voor jullie hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.