stijnenleon Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) city slicking lukt me maar niet ookal gebruik ik de code voor minder verkeer hij lukt maar niet kan iemnad hem misschien voor mij doen plz alvast bedank GTASAsf5.b Bewerkt: 15 januari 2008 door stijnenleon
Bigstijn Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) City Slicking -Goud- - Mission passed! Beloning: Driving Skill+ er spawnt nu een Super GT bij de driving school, als je de andere ook nog wil moet je eerst alle oefeningen goud halen . Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt, nog veel plezier met San Andreas ! Hier is je savegame: GTASAsf5.b Bewerkt: 15 januari 2008 door Bigstijn
stijnenleon Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 kan iemand mij helpen plz
Ghost_Rider Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 kan iemand mij helpen plz Bigstijn heeft je savegame al gehaald. Hij heeft geen nieuwe post gemaakt, maar z'n oude geëdit. Daar vind je ook je savegame.
Recommended Posts