caspraldo Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Hallo iedereen, wie wilt me helpe met het daten bij de eerste date van Denise Robinson staat steeds dat ze niet thuis is, en het is me pas 1x gelukt met haar uitegaan maar toen ging ze dood en nu zie ik geen hartje meer? en hoe kan ik met die andere mensen daten?? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Die andere vriendinnen moet je ontmoeten op ontmoetings plaatsen, Denise robinson is er niet meer, maar ze is terug te krijgen. Je moet alle 50 de 'Oysters' verzamelen om weer een vriendin die het heeft uitgemaakt of dood is terug te krijgen. Voor alle vriendinnen die je kan krijgen moet je hier even kijken, hier zie je ook wat ze leuk vinden, waar ze willen eten en waar je ze dus kan ontmoeten/ terug vinden nadat je ze ontmoet hebt: Dates. Wat die Oysters betreft, hier is een pagina waar alle vindplaatsen opstaan, ze zijn niet zoals de Spray Tags, Photo Ops en Horseshoes in een stad te vinden, nee deze keer zijn ze over heel SA versprijd, hier kan je de pagina vinden: >Klik<. Let er wel op dat je aan bepaalde eisen moet voldoen om een vrienden te kunnen ontmoeten . Edit: Je hebt helemaal gelijk Ghostrider, ik heb over het hoofd gezien . Bewerkt: 15 januari 2008 door Bigstijn Reageren
caspraldo Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 oké heel erg bedankt ik ga meteen die vinden:) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Denise robinson is er niet meer, maar ze is terug te krijgen. Dat is fout Bigstijn. Als Denise Robinson sterf/uitmaakt zul je haar niet meer terug kunnen krijgen, want je ontmoet Denise in een missie. En als je die missie niet meer kan doen zul je haar dus ook niet meer terug kunnen krijgen. Áls je Denise terug wilt moet je een savegame downloaden, óf new game starten. dit geld overigens óók voor Millie Perkins. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.