Bierbuikje Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 hey mensen, ik ben jarig en heb SA gekregen! hoera, maar nu heb ik een probleem, als ik het spel opstart en het introductie filmpje en het spel speel verloopt het een beetje blokkerig, alsof er allemaal foto's achter elkaar zijn gepaats en dat kan je zien. dit is erg irritant, heeft iemand heir een patch/oplossing voor? alvast bedankt! en weet ook iemand waar de return knop zit? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 maar nu heb ik een probleem, als ik het spel opstart en het introductie filmpje en het spel speel verloopt het een beetje blokkerig, alsof er allemaal foto's achter elkaar zijn gepaats en dat kan je zien. dit is erg irritant, heeft iemand heir een patch/oplossing voor? alvast bedankt! Als het lijkt alsof er foto's achter elkaar zijn geplaats, dan betekent dit dat het aantal FPS (Frames Per Second) erg laag ligt. Hoe meer frames je hebt, hoe soepeler en beter het spel loopt. Doordat je minder frames hebt, gaat alles schokken en lijkt het inderdaad alsof het beelden zijn die achter elkaar geplaatst zijn. Oorzaak van een laag FPS zijn meestal te hoog ingestelde (grafische) instellingen. Ik raad je daarom aan om in de opties de 'Visual FX Qualitiy' lager te zeggen. Daarnaast adviseer ik je ook de 'Anti Aliasing' helemaal op 0 (off) te zetten, aangezien deze meestal veel vraagt van je PC. Waarschijnlijk zal het aantal FPS na het verlagen van de instellingen wel verhogen, zodat de boel ook beter speelbaar is. Indien dit niet het geval is, kun je eventueel ook nog de resolutie omlaag halen. Overigens raad ik je aan eerst nog even het aantal FPS te meten met het programma Fraps. Zet het programma gewoon aan tijdens het spelen, en kijk links bovenin naar de gele cijfers. Deze gele cijfers zijn het aantal frames. Zodra je de instellingen verlaagt hebt, is het slim om nog eens te kijken. Als het aantal frames dan hoger ligt, heb je er goed aan gedaan enkele instellingen te verlagen. Nog een prettige verjaardag verder... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Nou, Matthijs heeft alles keurig uitgelegd, rest mij je alleen nog te vertellen dat de 'Return' knop gewoon de 'Enter' toets is. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 moet ik al die aanpassingen in het SA menu aanpassen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 moet ik al die aanpassingen in het SA menu aanpassen? Ja, je gaat dan naar Options -> Display Settings. Hier kun je het bovengenoemde allemaal veranderen. Als je dingen niet kunt vinden moet je ook eens bij 'Advanced Settings' kijken. Die staat ongeveer onderaan het beeld na de laatste optie. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 ik heb per ongeluk de resolutie lager gezet en nu start hij niet meer op, ik krijg nu cannot display this video mode ik instaleer wel opnieuw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.