ali_12_58 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Missie: New Army Model Verise: Versie 1.01 Cheats: maaknieuit ik kom niet er niet uit met de missie new army model dus misschien dat iemand die voor mij uit kan spelen? alvast bedankt GTASAsf8.b Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Air Raid, Supply Lines, New Model Army - Mission passed's! Beloningen: $3.000 $5.000, $7.000 en een Asset van $5.000 bij Zero's RC Shop wat je regelmatig kan ophalen. Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt, nog veel plezier met San Andreas ! Hier is je savegame: GTASAsf8.b Bewerkt: 15 januari 2008 door Bigstijn Reageren
ali_12_58 Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Doe ik voor je ..Alleen er is een probleem, je moet Zero's RC Shop nog kopen, moet ik dit voor je doen en daarna de 3 missies uitspelen? Ik denk dat je perongeluk vergeten bent op te slaan? oow okee jaa heel graag heel erg bedankt man, k had idd wel die shop gekocht Reageren
ali_12_58 Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Air Raid, Supply Lines, New Model Army - Mission passed's!Beloningen: $3.000 $5.000, $7.000 en een Asset van $5.000 bij Zero's RC Shop wat je regelmatig kan ophalen. Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt, nog veel plezier met San Andreas ! Hier is je savegame: GTASAsf8.b ik weet niet of het aan mij ligt maar die goeie savegame zit er niet bij misschien dat je perongeluk de oude dr op hebt gezet en in dat geval kan je de nieuwe erop plaatsen alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.