Jump to content

Lijst


Hackman

Recommended Posts

Boven het oudst, beneden het nieuwst

Grand Theft Auto

Grand Theft Auto Londen Mission pack 1969

Grand Theft Auto Londen Mission pack 1961

GTA 2

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Ik weet alleen niet waneer 'Grand Theft Auto Advance' uitgekomen is. Maar dat was toch een flop. Maar al die andere GTA's zal jij toch eigenlijk al moeten weten! Foei!

Update: GTA-Sheep was mij net even voor.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto

Grand Theft Auto Londen 1969

Grand Theft Auto Londen Mission pack 1961

GTA 2

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas - Grand Theft Auto Advance

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto: IV

GTA Advance kwam op dezelfde dag uit als San Andreas, namelijk 26 oktober 2004. Ook op WikiGTA staat dat niet juist vermeld, daar staat GTA Advance ingedeeld na GTA2, dit waarschijnlijk omdat GTA Advance meer tot de GTA2 era wordt gerekend dan de GTA3 era.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook op WikiGTA staat dat niet juist vermeld, daar staat GTA Advance ingedeeld na GTA2, dit waarschijnlijk omdat GTA Advance meer tot de GTA2 era wordt gerekend dan de GTA3 era.

Nee hoor, het navigatiemenu staat gewoon niet ingedeeld op chronologie. GTA Advance hoort bij het GTA III era, niet bij die van GTA2. GTA Advance wordt echter door velen gezien als het lelijke eendje van GTA, vandaar dat GTA Advance niet boven de trilogie staat. Om dezelfde reden staat GTA: London 1961 direct boven GTA: London 1969, ondanks het feit dat deze pas na GTA2 uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Pak onze wereldberoemde WikiGTA pagina erbij en je hebt hem: ==> klik <==. De lijst staat aan de linkerkant met de oudste GTA onderaan :Y
Nee hoor, het navigatiemenu staat gewoon niet ingedeeld op chronologie. GTA Advance hoort bij het GTA III era, niet bij die van GTA2. GTA Advance wordt echter door velen gezien als het lelijke eendje van GTA, vandaar dat GTA Advance niet boven de trilogie staat. Om dezelfde reden staat GTA: London 1961 direct boven GTA: London 1969, ondanks het feit dat deze pas na GTA2 uitkwam.

Ik ging in op de reactie van GTA-Sheep, volgens hem stond het lijstje daar. Met de oudste GTA onderaan, ik ervanuitgaande dat hoe jonger de GTA was, hoe hoger hij zou staan, ging er dus vanuit dat die niet op chronologie was gebasseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik denk dat iemand die dat net voor het eerst ziet ook de hoop verliest om hier een overzichtelijk lijstje van de tot nu toe 10 uitgekomen GTA's heeft. Wel grappig lijstje, ik denk idd dat hij dat bedoelde.

En anders was het toch dit lijstje geweest:

1961 - GTA London 1961

1969 - GTA London 1969

1984 - GTA Vice City Stories

1986 - GTA Vice City

1992 - GTA San Andreas

1997 - Grand Theft Auto

1998 - GTA Liberty City Stories

2000 - GTA Advance

2001 - GTA III

2007 - GTA IV

2013 - GTA2

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik denk dat iemand die dat net voor het eerst ziet ook de hoop verliest om hier een overzichtelijk lijstje van de tot nu toe 10 uitgekomen GTA's heeft. Wel grappig lijstje, ik denk idd dat hij dat bedoelde.

En anders was het toch dit lijstje geweest:

1961 - GTA London 1961

1969 - GTA London 1969

1984 - GTA Vice City Stories

1986 - GTA Vice City

1992 - GTA San Andreas

1997 - Grand Theft Auto

1998 - GTA Liberty City Stories

2000 - GTA Advance

2001 - GTA III

2007 - GTA IV

2013 - GTA2

komt gta2 na gta IV???? das pas raar

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, daar ligt het niet aan. De lijst die Baffie heeft opgenoemd gaat op tijdsvolgorde waarin de GTA-reeks heeft afgespeeld. GTA IV speelt zich af tegen 2007, en staat dus helemaal achteraan aangezien deze het meest recent is qua tijdsjaar. Vandaar dat er ook dingen die bijvoorbeeld onduidelijk waren in GTA III aan bod in GTA San Andreas. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...