Hackman Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 heeft iemand een lijst waar alle Gta's van boven naar beneden (of andersom) op volgorde op staan? bij google heb ik niks kunnen vinden alleen maar over gangs en personages. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Pak onze wereldberoemde WikiGTA pagina erbij en je hebt hem: ==> klik <==. De lijst staat aan de linkerkant met de oudste GTA onderaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Boven het oudst, beneden het nieuwst Grand Theft Auto Grand Theft Auto Londen Mission pack 1969 Grand Theft Auto Londen Mission pack 1961 GTA 2 Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto: Liberty City Stories Grand Theft Auto: Vice City Stories Ik weet alleen niet waneer 'Grand Theft Auto Advance' uitgekomen is. Maar dat was toch een flop. Maar al die andere GTA's zal jij toch eigenlijk al moeten weten! Foei! Update: GTA-Sheep was mij net even voor. Bewerkt: 15 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Grand Theft Auto Grand Theft Auto Londen 1969 Grand Theft Auto Londen Mission pack 1961 GTA 2 Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas - Grand Theft Auto Advance Grand Theft Auto: Liberty City Stories Grand Theft Auto: Vice City Stories Grand Theft Auto: IV GTA Advance kwam op dezelfde dag uit als San Andreas, namelijk 26 oktober 2004. Ook op WikiGTA staat dat niet juist vermeld, daar staat GTA Advance ingedeeld na GTA2, dit waarschijnlijk omdat GTA Advance meer tot de GTA2 era wordt gerekend dan de GTA3 era. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Ook op WikiGTA staat dat niet juist vermeld, daar staat GTA Advance ingedeeld na GTA2, dit waarschijnlijk omdat GTA Advance meer tot de GTA2 era wordt gerekend dan de GTA3 era. Nee hoor, het navigatiemenu staat gewoon niet ingedeeld op chronologie. GTA Advance hoort bij het GTA III era, niet bij die van GTA2. GTA Advance wordt echter door velen gezien als het lelijke eendje van GTA, vandaar dat GTA Advance niet boven de trilogie staat. Om dezelfde reden staat GTA: London 1961 direct boven GTA: London 1969, ondanks het feit dat deze pas na GTA2 uitkwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2008 Pak onze wereldberoemde WikiGTA pagina erbij en je hebt hem: ==> klik <==. De lijst staat aan de linkerkant met de oudste GTA onderaan Nee hoor, het navigatiemenu staat gewoon niet ingedeeld op chronologie. GTA Advance hoort bij het GTA III era, niet bij die van GTA2. GTA Advance wordt echter door velen gezien als het lelijke eendje van GTA, vandaar dat GTA Advance niet boven de trilogie staat. Om dezelfde reden staat GTA: London 1961 direct boven GTA: London 1969, ondanks het feit dat deze pas na GTA2 uitkwam. Ik ging in op de reactie van GTA-Sheep, volgens hem stond het lijstje daar. Met de oudste GTA onderaan, ik ervanuitgaande dat hoe jonger de GTA was, hoe hoger hij zou staan, ging er dus vanuit dat die niet op chronologie was gebasseerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2008 Ik ging in op de reactie van GTA-Sheep hoho....nou niet meteen sheep de schuld gaan geven hé? Da's niet lief Maar inderdaad dacht ik dat die delen daar op chronologische volgorde stonden, mijn fout dus...excuus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2008 Ow, sorry. Ik zal het noooooit meer doen. Maar je had toch beter naar deze pagina kunnen verwijzen: GTA Serie op WikiGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2008 Ik heb voor de duidelijkheid hier een lijst gemaakt van alle releasedata die ik kon vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2008 Ja, maar ik denk dat iemand die dat net voor het eerst ziet ook de hoop verliest om hier een overzichtelijk lijstje van de tot nu toe 10 uitgekomen GTA's heeft. Wel grappig lijstje, ik denk idd dat hij dat bedoelde. En anders was het toch dit lijstje geweest: 1961 - GTA London 1961 1969 - GTA London 1969 1984 - GTA Vice City Stories 1986 - GTA Vice City 1992 - GTA San Andreas 1997 - Grand Theft Auto 1998 - GTA Liberty City Stories 2000 - GTA Advance 2001 - GTA III 2007 - GTA IV 2013 - GTA2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ruttie Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2008 Ja, maar ik denk dat iemand die dat net voor het eerst ziet ook de hoop verliest om hier een overzichtelijk lijstje van de tot nu toe 10 uitgekomen GTA's heeft. Wel grappig lijstje, ik denk idd dat hij dat bedoelde. En anders was het toch dit lijstje geweest: 1961 - GTA London 1961 1969 - GTA London 1969 1984 - GTA Vice City Stories 1986 - GTA Vice City 1992 - GTA San Andreas 1997 - Grand Theft Auto 1998 - GTA Liberty City Stories 2000 - GTA Advance 2001 - GTA III 2007 - GTA IV 2013 - GTA2 komt gta2 na gta IV???? das pas raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2008 Nee, daar ligt het niet aan. De lijst die Baffie heeft opgenoemd gaat op tijdsvolgorde waarin de GTA-reeks heeft afgespeeld. GTA IV speelt zich af tegen 2007, en staat dus helemaal achteraan aangezien deze het meest recent is qua tijdsjaar. Vandaar dat er ook dingen die bijvoorbeeld onduidelijk waren in GTA III aan bod in GTA San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.