MrKooKie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Als ik bijvoorbeeld een muts wil 'tekenen' in Paint bij mijn skin dan is zijn haar gewoon helemaal zwart (bijv.) maar is de bovenkant van zijn hoofd niet rond... (Net als bij een muts)... hoe verander ik dus de vorm.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Een player model editen is nog moeilijker dan gewoon modellen. Maarja als je het zo graag wil leren moet je dit maar eens goed doorlezen. Tutorial van Steve-M (engels) Veel suc6 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Bedankt voor de hulp alleen mij iets te lastig... Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Dat dacht ik al...Maar ik zei toch ook dat het erg moeilijk was...Ik zou wat anders gaan leren als ik jouw was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.