sniper rifle Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 heej mense ik probeer SA nu eindlijk uit te spele ik zit nu op de 93% ik ben bzig met hale van alle sgole op goud en donwell heeft al driving sgool voor me gdaan zelf heb ik biks sgool gdaan ik moet ook nog de flying sgool alleen lukt me diej niej wie wil hem doen?? THXGTASAsf1.b
HerrieM Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Gehaald: Flying School De vliegschool is gehaald. De Hunter spawnt nu op je vliegveld. Let er wel op dat wegens ruimte gebrek de Hunter en de Levithian niet tegelijk kunnen spawnen, en het dus afhankelijk is van welke kant je komt, welke van de twee helikopters er staat. Take Off - Goud Land Plane - Goud Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and land - Goud Helicopter Takeoff - Goud Land Helicopter - Goud Destroy Targets - Goud Loop-the-Loop - Goud Barrel Roll - Goud Parachute onto Target - Goud Zou je in het vervolg deze regels willen volgen. En dus met name ook het melden van je versie, want nu is mijn pc dus 1 keer onnodig gecrashed...
Ghost_Rider Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Net te laat.... Bewerkt: 15 januari 2008 door ..::GhostRider::..
sniper rifle Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 liefst zondef cheats of mods!
sniper rifle Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Doe ik wel voor je.Edit: Zou je in het vervolg deze regels willen volgen. En dus met name ook het melden van je versie, want nu is mijn pc dus 1 keer onnodig gecrashed... srry volgens mij had ik versie een zal er aan denken :$
sniper rifle Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Gehaald: Flying SchoolDe vliegschool is gehaald. De Hunter spawnt nu op je vliegveld. Let er wel op dat wegens ruimte gebrek de Hunter en de Levithian niet tegelijk kunnen spawnen, en het dus afhankelijk is van welke kant je komt, welke van de twee helikopters er staat. Take Off - Goud Land Plane - Goud Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and land - Goud Helicopter Takeoff - Goud Land Helicopter - Goud Destroy Targets - Goud Loop-the-Loop - Goud Barrel Roll - Goud Parachute onto Target - Goud Zou je in het vervolg deze regels willen volgen. En dus met name ook het melden van je versie, want nu is mijn pc dus 1 keer onnodig gecrashed... THX herrieM je hebt tog geen cheats/mods gebruikt?? bdankt
HerrieM Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 je hebt tog geen cheats/mods gebruikt?? Natuurlijk niet. ps, je kunt beter de Bewerk knop gebruiken i.p.v. de Plaats reactie, dan voorkom je omngewenste dubbel (nu zelfs tripple ) posts.
Recommended Posts