Donald F. Duck Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Type: Avatar Stijl: Donald Duck Grootte: 64×64 Afbeelding: Klik Tekst: Donald F. Duck (waar maakt niks uit, wel leesbaar) Rand: 1px, kleur uit de afbeelding Kleuren: Uit de afbeelding Render (optioneel): Zie afbeelding Extra (optioneel): - Type: Signature Stijl: Donald Duck Grootte: 440×135 Afbeelding: Klik Tekst: Donald F. Duck Rand: 3px, kleur uit de afbeelding Kleuren: Uit de afbeelding Render (optioneel): Zie afbeelding Extra (optioneel): Als het kan wil ik linksboven 240×50 wit hebben, ook dan de border om dat stukje heen. Alvast bedankt!
laverd3 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) ik heb een sig naar Donald f. Duck gestuurd, dus: slotje[/font] EDIT: sorry voor slotje, hoeft niet! Bewerkt: 21 januari 2008 door laverd3
Donald F. Duck Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) laverd3, hij is goed, maar ik heb ook nog een avatar nodig. Slot is dus niet nodig. Ook nog bedankt! Edit: Nu zie ik dat de afbeelding er niet in is verwerkt, maar dat maakt niet zo veel uit omdat er toch een DD afbeelding in zit. Bewerkt: 21 januari 2008 door Donald F. Duck
laverd3 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ik heb ook avatar voor je gemaakt: ik heb geprobeerd afbeelding er in te verwerken maar dat werd erg priegelig
Donald F. Duck Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Bedankt, en dat de afbeelding er niet in staat maakt niks uit. Edit: Net wou ik de avatar instellen, maar hij was te groot. Kleiner maken doe ik zelf wel even. Edit2: Ik krijg hem echt niet onder de 23,3 kB. Iemand anders moet hem toch maar kleiner maken.. Bewerkt: 22 januari 2008 door Donald F. Duck
Malt3se Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Als je op deze pagina een printscreen van de avatar maakt, en hem vervolgens in paint uit de hele pagina knipt, is hij niet groter als 2.44 KB wanneer je hem JPG maakt. Heb et zelf geprobeerd. Misschien lukt het, misschien niet.
Donald F. Duck Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Geprobeerd, maar dan wordt het prutkwaliteit. En ik wil wel een beetje goede kwaliteit.
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Als je op deze pagina een printscreen van de avatar maakt, en hem vervolgens in paint uit de hele pagina knipt, is hij niet groter als 2.44 KB wanneer je hem JPG maakt.Heb et zelf geprobeerd. Misschien lukt het, misschien niet. ik heb net even geprobeerd en het lukt heel goed, +/- 15 x zo klein: oude: nieuwe: 30.78 KB 2.04 KB kwaliteit = wel een beetje 8eruit gegaan
Donald F. Duck Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Stuk beter, want mijne was prut vergeleken met jouwe.
laverd3 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 graag gedaan! en donald, er staan in jouw handtekening cijfers met een streep erdoorheen, hoe doe je dat?
Daan007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Als je photoshop gebruikt kun je het ook anders doen. Je moet de afbeelding dan als PNG. opslaan. Dan hou je de zelfde kwaliteit maar is hij veel kleiner in bytes graag gedaan!en donald, er staan in jouw handtekening cijfers met een streep erdoorheen, hoe doe je dat? Dat doe je door [/s ] te doen. Tussen die laatste [b]s[/b] en ] hoort geen spatie maar anders kon het niet En daar tussen moet je dan je naam zetten. Voor meer van die codes moet je BB Code hulp aanklikken. De BB code hulp staat rechts onderaan het bericht wat je aan het typen bent. Klik! Bewerkt: 23 januari 2008 door Daan007
Malt3se Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Fijn dat het toch gelukt is met mijn voorstel om het in paint te doen
Recommended Posts