MartyCeha Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik heb een aantal wapens zelf gemodeld en ingame gezet (pistool, katana, M60), maar ingame liggen ze nooit goed in CJ's handen. Ik heb het model echt gelijk liggen met het oorspronkelijk model. Het handvat ligt op dezelfde plaats, ze zijn hetzelfde gedraaid... Ik snap het niet, hoe los ik dit op? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Het enigste dat ik weet is dat je wat moet klungelen met je dummy's.. Tom Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Hoe moet je 'klungelen' met dummy's, en wat zijn dummy's? Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Orgineel wapen importeren, eigen wapen er goed overheen zetten (let op handvat), van orgineel wapen alle polies verwijderen behalve 1, dan jou wapen attachen aan die ene poly, en dan die poly verwijderen. Het gaat allemaal om de pivot, die je ook handmatig kunt verplaatsen, maar dit is makkelijker. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Omg ? Is dit dan niet met dummys ? Sorry dat ik je in de verkeerde richting wees Dummys zijn voor de plaatsen van de passagiers enzo van de auto's.. Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.