Jump to content

Unique stunt jumps?

C

Recommended Posts

Hallo, ik had een vraag over de unique stunt jumps. op wikigta staan de unique stunt jumps van 1 tot en met 10 (van de 32) beschreven, bv. waar ze zich bevinden, met welke techniek je de jump moet nemen, enz.. maar na usj 10 wilde ik naar de pagina gaan voor usj 11-20, maar daar is helemaal niets meer beschreven? Oké, er is wel een foto van de jump, maar soms weet ik niet waar de jump zich bevindt.. Kan iemand mij misschien een link doorgeven met daarop de beschrijvingen? Of bestaat dat niet? Alvast bedankt

Delen op andere websites

Hallo, ik had een vraag over de unique stunt jumps. op wikigta staan de unique stunt jumps van 1 tot en met 10 (van de 32) beschreven, bv. waar ze zich bevinden, met welke techniek je de jump moet nemen, enz.. maar na usj 10 wilde ik naar de pagina gaan voor usj 11-20, maar daar is helemaal niets meer beschreven? Oké, er is wel een foto van de jump, maar soms weet ik niet waar de jump zich bevindt.. Kan iemand mij misschien een link doorgeven met daarop de beschrijvingen? Of bestaat dat niet? Alvast bedankt

Klik gewoon onderaan op 'volgende 10 Unique stunt jumps.'. Daar staat evenveel info als bij Unique stunt jumps 1-10.

Als dat niet werkt dan kan je op deze pagina onder 'beschrijvingen met screenshots' op de unique stunt jump die jij wilt klikken :Y

Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk ook vrij onnodig om bij elke stunt een beschrijving neer te zetten. Bij elke stunt is die zo ongeveer hetzelfde. Namelijk:

Neem je aanloop lang genoeg, en zorg voor genoeg snelheid en de juiste richting tijdens het springen. Dan moet het goed komen.

Delen op andere websites

Bv usj 12... Ik weet niet hoe je dat hoge gebouw binnengaat? Hoe geraak je in godsnaam zo hoog met je moto? Kan iemand me dat uitleggen?

Je komt hier voor het eerst tijdens de missie >>G-Spotlight<<. Je moet dan naar dan gebouw en die brengt je naar boven. Je moet dan via de daken bij een spotlight komen en dan is de missie gehaald. Daarna is dit gebouw open en dan je, als je wilt, weer met de lift naar boven en gaan stunten. USJ 12, 13, en 14 bevinden zich in dit parkours, dat is dus handig meegenomen. ;)

Delen op andere websites

Ja, inderdaad. En een goede tips voor die sprongen.

Zorg dat je hard genoeg gaat, genoeg snelheid e.d.

Bij sommige sprongen lijkt het alsof je op een gebouw ernaast of een hoger gelegen plateau moet komen trouwens. Vaak is het echter al genoeg als je dat gebouw dan maar raakt, de stunt telt meteen op het moment dat er staat Unique Stunt Jump .. out of 36.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...