.:TOM:. Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Zoals de meesten onder jullie wel weten bestaan in deze lieve en zachtaardige wereld ads (adverts of advertenties) die je soms het leven zuur maken. Ook ons "oh zo lieve forum heeft er een paar van google ads" maar daar gaat het niet om Ik zoek namelijk zelf naar een website waar ik ads kan halen voor op mijn site zodat ik ook de rekening van de host deels kan compenseren maar het zoeken van een goede ad lukt niet echt. Ik heb er nu 1 maar die geeft maar 2 cent ofzo per click en dat is niet echt veel Dus vraag ik aan jullie of er hier iemand een goede (hoe noem je dat), laat ik maar zeggen website waar ik ads kan halen weet zijn. Ik heb wel een paar criteria: - Paypal moet kunnen gebruikt worden - Boven de 10 cent per click - Dat is het zowat - Geen google ads want die werken niet met paypal tenzij iemand dit kan uitleggen hoe dan wel. Tom EDIT: OMG.. Die special characters werken hier niet (bijtitel) Bewerkt: 15 januari 2008 door .:TOM:. Reageren
IV trailer Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) mmh... nog nooit in verdiept maar op termijn is 2 cent per klik best veel hoor. ten slotte als je een grote site hebt zijn er misschien wel tien kliks per seconde ofzo volgens mij. En als er een klik per minuut op een kleine site is dan zouw je dus in een uur €1.20 Euro verdient hebben. en in een halve dag (aangezien de meeste mensen ook naar bed gaan) 1.20X12=14.40 EDIT: hoort dit niet bij webdisign? >>> Door Ikkes: Je hebt helemaal gelijkt -> verplaatst naar Webdisign.<<< Bewerkt: 17 januari 2008 door Ikkes Reageren
Joriz Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Als ik het goed begrijp je je advertenties op je website plaatsen ipv advertenties inkopen. Indien je gebruik maakt van systemen zoals Doubleclick en Google Adsense wordt het verdiende bedrag gewoon elke maand netjes op je rekening overgeschreven. Hiervoor hoef je verder helemaal niets te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.