Le Freak Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Ik heb Vice City vandaag gekocht, en ber er heel blij mee.. Maar ik kom niet voorbij een missie van Avery ( de Cowboy ) Ik moet met een RC Helicopter bommen laten vallen, maar dit ding stuurt voor geen meter!!! Wie helpt mij?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Veel oefenen.. Ik heb er ook lang over gedaan, maar nu vind ik hem een makkie! probeer voorzichtig te vliegen. Als bouwvakkers inde wegstaan , hak ze dan in stukjes met je rotor! Gelukkig vliegen de echte heli´s beter! (behalve de VCN maverick!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Je kunt het best van boven naar beneden werken. (is mijn manier tenminste) Maar het is in het begin wel moeilijk maar als je even geoefend hebt..heb je het zo onder de knie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Veel oefenen.. Ik heb er ook lang over gedaan, maar nu vind ik hem een makkie! probeer voorzichtig te vliegen. Als bouwvakkers inde wegstaan , hak ze dan in stukjes met je rotor!Gelukkig vliegen de echte heli´s beter! (behalve de VCN maverick!) Het is idd veel oefenen, je krijgt er dan vanzelf handigheid in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 19 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Oke, ik ga het proberen! Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Met deze missie had ik ook moeite, dat rare besturing van de kleine helikopter, ik had goed geoefend en ik haalde hem! Tip: Het beste kun je bovenaan beginnen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Met deze missie had ik ook moeite, dat rare besturing van de kleine helikopter, ik had goed geoefend en ik haalde hem! Tip: Het beste kun je bovenaan beginnen! Hahaha...ja zei ik ook al... Dat is het beste dan heb je het moeilijkste gehad...Die bouwvakkers die je achterna komen te zitten kan je wel openrijten met de wieken van die heli...voor de rest is hij niet zo moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Met deze missie had ik ook moeite, dat rare besturing van de kleine helikopter, ik had goed geoefend en ik haalde hem! Tip: Het beste kun je bovenaan beginnen! Hahaha...ja zei ik ook al... Dat is het beste dan heb je het moeilijkste gehad...Die bouwvakkers die je achterna komen te zitten kan je wel openrijten met de wieken van die heli...voor de rest is hij niet zo moeilijk! O zag ik niet staan Maar voor de rest is hij best makkelijk alleen de besturing en de bewaking zijn wel rot! Er zit ook nog tijd op maarja. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 k Heb altijd 2 minuten en 30 sec. over...ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2004 Ja, nu ik he vaak hem gedaan heb ik ook ongeveer zo'n tijd. Bij het begin vond ik hem raar! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2004 ik redde het op de ps2 en op de pc in 1 keer. ik vind het echt niet moeilijk, gewoon van bove naar beneden werken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Ja, het ligt eraan, hoe meer je botst hoe sneller je af gaat! Het lastigste is dat als je vooruit gaat, dat hij ook omhoog gaat! :huh: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Ja, maar ik wil graag weten hoe je moet vliegen! Ik kan alleen maar omhoog en omlaag komen, en ik kan de helikopter kantelen, maar ik krijg hem niet vooruit! Dat was eigenlijk mijn vraag.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 Als je in het spel bent druk je op Escape. Dan ga je naar options. Dan naar Controller Options, dan naar Redefine Controls En daar kan je het wijzigen: Turrent left, Turrent Right (zoiets) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 22 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2004 als jij op num9 drukt gaat de de helikopter een beetje naar vooren kantelen en dan moet je naar voren drukken enzo ga je naar voren enje moet bij die missie boven beginnen dat is ook wel makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.