Jump to content

Helicopter

Recommended Posts

Geplaatst:
als jij op num9 drukt gaat de de helikopter een beetje naar vooren kantelen en dan moet je naar voren drukken enzo ga je naar voren enje moet bij die missie boven beginnen dat is ook wel makkelijk

en met num 1 en 2 gaat je staart(achterkant) heen en weer. Dat kan heel handig zijn als je in kleine stukjes moet vliegen zoals jij!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hem al 10 keer geprobeerd, maar hij is me nog steeds niet gelukt! Iedere vliegt mijn helikopter in de fik, of ik ben niet binnen de tijd.. Ik kan uitstekend vliegen met een gewone helikopter, dit is gewoon een kut missie.

Geplaatst:
Ik heb hem al 10 keer geprobeerd, maar hij is me nog steeds niet gelukt! Iedere vliegt mijn helikopter in de fik, of ik ben niet binnen de tijd.. Ik kan uitstekend vliegen met een gewone helikopter, dit is gewoon een kut missie.

Je moet hem gewoon blijven proberen! Elke keer weet je er steeds meer van en lukt het wel! ;) Ik had er ook vreselijke moeite mee! :lol:

Geplaatst:

Je moet hem gewoon blijven proberen! Elke keer weet je er steeds meer van en lukt het wel! ;) Ik had er ook vreselijke moeite mee! :lol:

Hij is eindelijk gelukt.. En ik heb van beneden naar boven gewerkt, dat scheelt veel tijd!

Het was inderdaad gewoon een kwestie van oefenen. B)

Geplaatst:

Ja het is een moeilijke missie die je nie zo snel doet. Ik heb deze controls gebruikt: naar boven airow up naar beneden airow down links num1 rechts num2 naar voren num9 naar achteren num6 en bommetje droppen num0 zo vind ik het 't makkelijkst. ;)

EDIT: Ohw je hebbie hem al gehaald.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...