i kill ryder! Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 hallo, ik heb een missie gehad marco's bistro dan moet je met een vliegtuig naar gta3. maar nou vraag ik me af weet iemand of je daar dan opnieuw naar toe kan gaan. dit zou ik graag willen weten van de mensen die dit al hebben gedaan want ik heb het ook al geprobeerd maar ik zit telkens niet op de goede plek. als iemand een kaart heeft of iets om te laten zien waar je precies moet zijn om daar naar toe te gaan dan wil ik die graag zien. alvast bedankt
Bierkameel Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 hallo,ik heb een missie gehad marco's bistro dan moet je met een vliegtuig naar gta3. maar nou vraag ik me af weet iemand of je daar dan opnieuw naar toe kan gaan. dit zou ik graag willen weten van de mensen die dit al hebben gedaan want ik heb het ook al geprobeerd maar ik zit telkens niet op de goede plek. als iemand een kaart heeft of iets om te laten zien waar je precies moet zijn om daar naar toe te gaan dan wil ik die graag zien. alvast bedankt Je kan er heen met jetpack, check de zoekfunctie en je kan er komen :rolleyes:
The Godfather Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5593
Recommended Posts