Bierbuikje Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) hey, ik heb de resolutie van gta SA veranderd naar 720-nogwat (1 lager) maar nu doet hij het niet, als ik hem opstart hoor ik dat hij in het menu zit dus ik kan de resolutie nog veranderen, maar ik zie niks. kan iemand mij instructies geven van hoe ikde resolutie moet verander naar 1 hoger? 800-nogwat? bijv. 2e van boven Klik-4e van boven klik- enz enz. alvast bedankt (ps. andere manieren helemaal welkom! weet iemand het? anders kan ik niet verder >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Het is niet nodig om na een kwartiertje al te gaan bumpen. <<< Bewerkt: 15 januari 2008 door bierbuikje Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 hey, alles is opgelost, SA doet het heb ook al 3 missies goed afgemaakt yeahhhh aplausj :dans: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.