Jump to content

Hoe kun je een txd naam vinden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kun je achter de naam van een txd komen van een personage uit GTA San Andreas?

Je hebt bijv voor niet bewegende dingen in het spel een mapvieuwer en daarmee kun je een txd naam zoeken van een voorwerp wat niet beweegt in het spel.

Maar hoe kom je achter de naam van een txd van een personage bijv???

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. ^_^

Want het is denk ook ook niks om voor elke txd naam een nieuw topic te openen toch?

Dus ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij kan helpen. _O_

Geplaatst:

Natuurlijk hebben we hier op GTAforum.nl een lijst met textures waarin een aantal personen dacht ik wel staan. Normaal gesproken zou ik een link meesturen, maar m'n muis werkt niet, dus ik moet alles met het toetsenbord doen. Dit heeft tot gevolg dat het veel te lang duurt voor ik die pagina eindelijk teruggevonden hebn. Hij is vastgeplakt in het Textures&Modelling forum dacht ik, kijk daar eens.

Mocht ie daar niet instaan, dan kun je natuurlijk altijd nog gokken. Haast alle textures hebben een naam die al min of meer zegt wat erin zit. In je andere topic vroeg je bijvoorbeeld naar de texture van Big Smoke. Ik typte bij de zoekfunctie van IMGTool "Smoke" in, en kwam zo uit op smoke.txd. Vermoedt je van een bestand dat het degene is die je moet hebben, dan open je 'm gewoon met TXD Workshop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...