thehaai Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 kan je de car mods ook voor de PS2 versie krijgen?
iamyourghost Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 kan je de car mods ook voor de PS2 versie krijgen? dat kan jammer genoeg niet.en als je tog probeert is het illigaal volgensmij
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 kan je de car mods ook voor de PS2 versie krijgen? dat kan jammer genoeg niet.en als je tog probeert is het illigaal volgensmij Dat kan even makkelijk als op de pc. Maar je ps2 moet daarvoor omgebouwt zijn. Stuur mij even een PB als je ps2 omgebouwt is en je GTA wilt modden.
thehaai Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) kan je de car mods ook voor de PS2 versie krijgen? dat kan jammer genoeg niet.en als je tog probeert is het illigaal volgensmij Dat kan even makkelijk als op de pc. Maar je ps2 moet daarvoor omgebouwt zijn. Stuur mij even een PB als je ps2 omgebouwt is en je GTA wilt modden. ok maar hoe moet ik hem dan ombouwen ( ik bedoel niet waar enzo maar wat moet ik dan bij de balie of zo zeggen ik wil de mijne laten ombouwen? zijn er ook soorten ombouw paketten zo maar gezegd? Bewerkt: 15 januari 2008 door thehaai
RoL0 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 kan je de car mods ook voor de PS2 versie krijgen? dat kan jammer genoeg niet.en als je tog probeert is het illigaal volgensmij Dat kan even makkelijk als op de pc. Maar je ps2 moet daarvoor omgebouwt zijn. Stuur mij even een PB als je ps2 omgebouwt is en je GTA wilt modden. ok maar hoe moet ik hem dan ombouwen ( ik bedoel niet waar enzo maar wat moet ik dan bij de balie of zo zeggen ik wil de mijne laten ombouwen? zijn er ook soorten ombouw paketten zo maar gezegd? Niet naar een balie toe maar met m'n grote vriend google naar een ps2 ombouwservice zoeken, niet zelf doen! Maarja, dat is volgens mij wel illegaal.. maar wat is tegenwoordig nou niet illegaal?
Recommended Posts