Donald F. Duck Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Ik zoek een code met een formulier, in dit formulier moeten 5 keer 5 invulvakjes staan (met natuurlijk onderaan een Verstuur knop). Als je dan bijvoorbeeld overal de getallen 1 tot en met 5 invult, moet je dan als je op Verstuur klikt een nieuwe pagina krijgen met een zinnetje. Ik bedoel dan zo'n zin: Tekst *random uit eerste 5* tekst *random uit tweede 5* tekst *random uit derde 5* tekst *random uit vierde 5* tekst *random uit vijfde 5*. Voorbeeld als helemaal alles onder elkaar in het formulier de getallen 1 tot en met 25 zijn: Tekst 4 tekst 7 tekst 12 tekst 19 tekst 23. Dit moet met HTML/Javascript. Bewerkt: 15 januari 2008 door Donald F. Duck Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik neem aan dat je oftewel een nickname generator wilt maken of een bruteforcje wilt ? Tom Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Wat is een bruteforce? Maar ik wil gewoon een formulier met 5 keer 5 invulvakken, en uit die woorden (steeds die groepen van 5) wordt dan een random woord gekozen en in een standaard zin gezet. Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Wat is een bruteforce?Maar ik wil gewoon een formulier met 5 keer 5 invulvakken, en uit die woorden (steeds die groepen van 5) wordt dan een random woord gekozen en in een standaard zin gezet. Bruteforce is een aanval op een systeem. Bijvoorbeeld als je met enorm veel pc's (die je via virussen/worms aan elkaar koppelt) een aanval vormt op een overheidscomputer. Brute, staat voor brute 'grote/sterke'- aanval. Wat je precies bedoelt verder snap ik niet, misschien kan je het wat duidelijker formuleren. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ok, even uitleg: Iemand vult 5 keer 5 invulvakken in. Voorbeeld: *1e 5* 1. A - 2. B - 3. F - 4. G - 5. P *2e 5* 1. 9 - 2. 14 - 3. 64 - 4. 36 - 5. 48 *3e 5* 1. ! - 2. & - 3. ( - 4. ~ - 5. + *4e 5* 1. m - 2. d - 3. u - 4. w - 5. a *5e 5* 1. ` - 2. ' - 3. ] - 4. | - 5. * Uit elke keer die 5 wordt dan een random gekozen en dat wordt in een standaardzin gezet: Letter G cijfer 64 teken ~ letter u teken `. Reageren
Follow Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ok, even uitleg:Iemand vult 5 keer 5 invulvakken in. Voorbeeld: *1e 5* 1. A - 2. B - 3. F - 4. G - 5. P *2e 5* 1. 9 - 2. 14 - 3. 64 - 4. 36 - 5. 48 *3e 5* 1. ! - 2. & - 3. ( - 4. ~ - 5. + *4e 5* 1. m - 2. d - 3. u - 4. w - 5. a *5e 5* 1. ` - 2. ' - 3. ] - 4. | - 5. * Uit elke keer die 5 wordt dan een random gekozen en dat wordt in een standaardzin gezet: Letter G cijfer 64 teken ~ letter u teken `. Ikzelf vat het niet helemaal, maar is het niet zo?: He vult in het veldje emailadress 'webmaster' in terwijl er nog '@bla.nl' achter moet staan. Je drukt dan op verzenden en dan krijg je een fout, en het probleem/antwoord wil je dus tonen. Zoals: 'Het emaildress webmaster bestaat niet, ga terug en vul een nieuwe correcte email in.' Klopt het zo? Zonee, iets betere uitleg of een ander snapt het al. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Wat ik er van begrepen heb is dat hij ong dit wil: vul hier de letters namen cijfers in en zet er tussen een , bevoorbeeld: henk, 1, 2, 3, gta, forum en dan is er een knop dat het progamma of whatever een van die woorden letters cijfers neemt en dan ong in de richting van vul hier de letters namen cijfers in en zet er tussen een , _________ |genereer| verbeter me als ik het fout heb Reageren
Joriz Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Bedoel je een validatie of terwijl een captcha? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 (bewerkt) Een duidelijker voorbeeld: *Rij 1* HJ PL GY FX PO *Rij 2* HPOS HLIS FPOA SNEP HILK *Rij 3* D H J K L *Rij 4* HKALS POLST MOYSQ LSPON OPLIN *Rij 5* LGO SPT MNK SPI MLS Dan krijg je als je op Verstuur klikt een zinnetje: Als 2 letters heb je FX, als 4 letters heb je FPOA, als 1 letter heb je K, als 5 letters heb je MOYSQ en als 3 letters heb je MLS. De FX, FPOA, K, MOYSQ en MLS zijn dan de random gekozen woorden. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. @Joriz hierboven: Allebei niet. Bewerkt: 17 januari 2008 door Donald F. Duck Reageren
gybrus Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Als ik het goed begrijp wil je dit. Invul vakjes set 1 1a. Hier kun je iets typen. 1b. Hier kun je iets typen. 1c. Hier kun je iets typen. 1d. Hier kun je iets typen. 1e. Hier kun je iets typen. Invul vakjes set 2 2a. Hier kun je iets typen. 2b. Hier kun je iets typen. 2c. Hier kun je iets typen. 2d. Hier kun je iets typen. 2e. Hier kun je iets typen. ... Hier heb je in totaal 5 van.. Een verzend knop deze gaat naar de volgende pagina/stap. Een nieuwe pagina of een veld die dan de output weergeeft van de ingevulde keuzes. De output is random gekozen als voorbeeld: 1a 2b 3c 4d 5e of een andere volgorde "1c 2d 3a 4b 5e" of iets dergelijks, maar dan op de plaats waar nu 1a staat dan het woord die bij stap 1 hebt ingevuld in het bijhorende invul vakje. ,K Bewerkt: 21 januari 2008 door Dhr.Gybrus Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Dit klopt, maar de random uitkomsten moeten uitkomen in een standaard zinnetje. Reageren
gybrus Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 maar wel met de gegevens die je zelf hebt ingevoerd?? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ja, zodat je als je elke letter van het alfabet (behalve Z) op volgorde gebruikt, dat je dan een zin krijgt met op bepaalde plaatsen een letter tussen A en E, een letter tussen F en J, een letter tussen K en O, een letter tussen P en T en een letter tussen U en Y. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.