Marioleo69 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Weet iemand een site waasr alle special actors afgebeeld zijn? Want als ik bij Sannybuilder kijk zie ik namen zoals nurse1 hoe weet ik wie dat is? Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Dit zijn de hoofdpersonen uit San Andreas, dus ik mag aannamen, dat je de meesten wel bij naam kent, zoals ze in sannybuilder staan. Van de meesten, zo niet alle, staan afbeeldingen op de WikiGTA De enige waar geen namen bij staan, zijn de vriendinnen van CJ, waarvan telkens 3 verschillende skins beschikbaar zijn. De namen van die special actors zijn afgeleid van hun beroepen, dus dat is ook vrij snel te vinden. Reageren
Black Force Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Over de mensen die op straat lopen, de gewone ped's dus, is het ook mogelijk om deze te laden via SCM. En zo ja, hoe kom ik er achter welke ped onder welke naam geregristreerd staat? Greetz, Black Force Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Over de mensen die op straat lopen, de gewone ped's dus, is het ook mogelijk om deze te laden via SCM. En zo ja, hoe kom ik er achter welke ped onder welke naam geregristreerd staat?Greetz, Black Force Uiteraard, dat zijn de normale actors die je spawnt, als je geen gebruik maakt van "special actors". Ik gebruik als ik peds uit wil zoeken altijd een leuk programma, "ped editor". Deze is eigenlijk bedoelt om eigenschappen van de peds op straat aan te passen, maar je kunt daarmee door alle peds in het spel bladeren, en krijgt daar een afbeelding bij. Op die manier is het erg makkelijk om een leuke ped voor je scm mod uit te zoeken. Je kunt ped editor o.a. hier vinden. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Wist je dit dan nog niet Mark ? Tom Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Bedankt, de meeste wist ik al maar, ik wist niet dat alle vriendinnen drie skins hadden. Alleen ik zit nog met 2 special actors waar ik niet weet wie die zijn: 'andre' met als naam Andre en 'janitor als naam Mechanic. Wie zijn dat? EDIT: Special Actors er bij gezet. Bewerkt: 16 januari 2008 door Marioleo69 Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Bedankt, de meeste wist ik al maar, ik wist niet dat alle vriendinnen drie skins hadden.Alleen ik zit nog met 2 special actors waar ik niet weet wie die zijn: 'andre' met als naam Andre en 'janitor als naam Mechanic. Wie zijn dat? EDIT: Special Actors er bij gezet. Janitor(mechanic) speelt mee in Breaking the Bank at Caligula's. Het is de chauffeur (Rechts op deze screen, volgens mij) van de geld-transporter waarmee wouzie de zakken met geld op komt halen als je de kluis gekraakt hebt. Andre is de russische wapenhandelaar die in de missie gray imports een deal sluit met de ballas, en die je tijdens die missie moet achtervolgen en vermoorden. Dit is de enige screen die ik er zo snel van kan vinden, maar daar staat hij niet erg duidelijk op. Reageren
Black Force Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Over de mensen die op straat lopen, de gewone ped's dus, is het ook mogelijk om deze te laden via SCM. En zo ja, hoe kom ik er achter welke ped onder welke naam geregristreerd staat?Greetz, Black Force Uiteraard, dat zijn de normale actors die je spawnt, als je geen gebruik maakt van "special actors". Ik gebruik als ik peds uit wil zoeken altijd een leuk programma, "ped editor". Deze is eigenlijk bedoelt om eigenschappen van de peds op straat aan te passen, maar je kunt daarmee door alle peds in het spel bladeren, en krijgt daar een afbeelding bij. Op die manier is het erg makkelijk om een leuke ped voor je scm mod uit te zoeken. Je kunt ped editor o.a. hier vinden. Hartelijk bedankt PatrickW, dat kan ik goed gebruiken voor m'n project. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.