gta-pilot Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Hallo Ik heb 2 CDs van Windows XP maar 1 daarvan is kapot. En ik wilde Win XP reinstallen maar hoe kan ik herkennen welke wel en niet goed is? Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 We weten niet welke XP het is dus het is gokken, maar als er bijvoorbeeld gewoon Windows XP Home Edition, Windows XP Home Edition SP2 of Windows XP Professional er op staat, zou het moeten werken. En anders, als je het niet weet doe je hem gewoon in de CD-Drive en start je opnieuw op, dan zie je van zelf wel of het de goede is Greetz Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) allebij SP2 pro nee hoor want de fout komt pas bij het installeren Bewerkt: 15 januari 2008 door gta-pilot Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Als jij XP opnieuw wilt installeren, maakt het toch niet uit welke CDrom, kapot of niet? Ik bedoel: stel je plaatst de kapotte erin, en tijdens de installatie komt er een fout, kan je dan niet gewoon je PC uit zetten en opnieuw opstarten met je andere Windows XP CDrom? Of ben je misschien bang dat nadat er een fout komt je hem nooit meer kan installeren of opstarten? (Ik weet niet zeker hoor) Het is jammer dat je bent vergeten welke de goede is en welke niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.