Jump to content

help met map editor

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi, weten jullie mischien met map editor hoe het komt dat als ik hem opstart geen problemen maar als ik er wat aanklikt huppekee gelijk een raport verzenden error weet iemand mischien hoe dat komt??? alvast bedankt :tu:

Geplaatst:

Je bedoelt dat wanneer je MED start je rechts een zwart blok te zien krijgt? En wanneer je iets aanklikt dat ie moet laden direct ermee kapt?

In dat geval heb ik precies hetzelfde probleem en dat is de reden dat ik MED niet gebruik. Misschien ligt het aan je/m'n videokaart, wat voor één heb jij?

Ik ben het programma gewoon niet meer gaan gebruiken, dus dat kun je altijd nog als alternatief zien...

Geplaatst:
Je bedoelt dat wanneer je MED start je rechts een zwart blok te zien krijgt? En wanneer je iets aanklikt dat ie moet laden direct ermee kapt?

In dat geval heb ik precies hetzelfde probleem en dat is de reden dat ik MED niet gebruik. Misschien ligt het aan je/m'n videokaart, wat voor één heb jij?

Ik ben het programma gewoon niet meer gaan gebruiken, dus dat kun je altijd nog als alternatief zien...

ok maar eerst deed ie het toen ik gta sa gedownloade versie had deed ie het

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...