Sjorszzz Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Kan iemand me misschien vertellen hoe zij heet? Die net naast CJ loopt. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Kan iemand me misschien vertellen hoe zij heet?Die net naast CJ loopt. Volgens mij heeft ze geen naam en is het gewoon een voorbijganger Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Kan iemand me misschien vertellen hoe zij heet?Die net naast CJ loopt. Volgens mij heeft ze geen naam en is het gewoon een voorbijganger Ik kan er niks over vinden op wikigta. Maar ze heeft toch wel een naam in de gta3 IMG??? Waar alle textures staan van mensen? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Klopt, dit is gewoon een 'ped' uit het spel. Dit is geen personage dat een rol speelt in het spel. Omdat de ene voorbijganger misschien iets meer detail heeft dan een ander, kan ik begrijpen dat je het voor personage uit het verhaal aanzag. Reageren
Kloep Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Kan iemand me misschien vertellen hoe zij heet?Die net naast CJ loopt. Volgens mij heeft ze geen naam en is het gewoon een voorbijganger Ik kan er niks over vinden op wikigta. Maar ze heeft toch wel een naam in de gta3 IMG??? Waar alle textures staan van mensen? Ik heb het niet opgezocht, maar waarschijnlijk staat daar geen naam, maar voorbijganger 1 of iets in die richting. Bewerkt: 15 januari 2008 door Kloep Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Het is gewoon een voorbijganger , maar er zijn paar personage's die ook lopen in Grove Street. (Voorbeeld LL Cool J) Deze vindt je hier. Scroll wat naar beneden. Bewerkt: 15 januari 2008 door Dago58x Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ze heet HFYBE. Ik heb het opgezocht. Nou veel plezier ermee Reageren
ruttie Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ze heet HFYBE. Ik heb het opgezocht. Nou veel plezier ermee gare naam Reageren
Kloep Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ze heet HFYBE. Ik heb het opgezocht. Nou veel plezier ermee het is ongetwijfeld een 1 of andere afkorting voor iets Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Alle peds hebben zulke codes Moet je maar een de in gta3.img kijken of de pededitor downloaden Reageren
wiekash Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ze heeft geen naam(ok dan, volgens de codes ofzo heet ze HFYBE ) maar ze is gewoon een voorbijganger met ontelbare klonen. Als je ze namen wilt geven moet je dat met een programma doen en ik geef je een tip: Noem ze kloon1 kloon2 kloon3 enz. Maar ze hebben geen menselijke namen.(Dat is wel te verwachten Tog? ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.