js007 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 zou MTA op v2.0 uitkomen ? ik hoop het maar waneer? antwoord Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) zou MTA op v2.0 uitkomen ? ik hoop het maar waneer? antwoord Er zal nooit een MTA op V2 uitkomen denk ik, want MTA is een mod, en V2 laat geen mods toe. Daarom kun je beter even >>deze<< patch downloaden en over je GTA SA gebruiken. door deze patch wordt V2 moddable, en kun je dus MTA spelen. Bewerkt: 16 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
js007 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 zou MTA op v2.0 uitkomen ? ik hoop het maar waneer? antwoord Er zal nooit een MTA op V2 uitkomen denk ik, want MTA is een mod, en V2 laat geen mods toe. Daarom kun je beter even >><A href=" target=_blank>deze<< patch downloaden en over je GTA SA gebruiken. door deze patch wordt V2 moddable, en kun je dus MTA spelen. ik heb di patch al gedownload maar ik wou het gewoon effen weten , bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.