Bierbuikje Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 hey, ik heb een probleem met de muis, als ik om de auto heen kijk en naar onder ga met de muis, dan gaat het beeld omhoog, en als ik met de muis naar boven ga dan gaat het beeld naar onder. Links en rechts is wel gewoon. Ik heb dit probleem ook met het richten van een persoon. Mijn vriend (de geheimzinnige R*) zei tegen mij (de geheimzinnige H*) dat dat zo hoorde, dat zal allemaal wel maar is dat terug te draaien? want ik vind het puur irritant. In VC was het wel gewoon. Is hier een patch voor of is het ergens te wijzigen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 dat zal allemaal wel maar is dat terug te draaien? Dat is gewoon een instelling die verkeerd staat. Ga in het menu naar 'options' > 'controller setup' > 'mouse settings' en zet daar de optie 'invert mouse vertically' uit (op off). Het probleem moet dan verholpen zijn. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 ik ga het proberen bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.