Jump to content

SAMP map maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe ik een eigen map kan maken voor een SAMP server ?

Ik heb alles goed doorgekeken, maar kon niks vinden.

Sorry als dit topic verkeerd staat :)

Geplaatst:

Ik denk dat je een eigen server bedoeld? ;)

Je moet natuurlijk eerst alles downloaden om een server te starten. Als je even >>hier<< klikt zul je die dingen downloaden. Eenmaal gedownload en uitgepakt kun je een kijken nemen in de >>PAWN Tutorial list] om te kijken hoe scripten een beetje gaat. Aan de Wiki van SA:MP zul je ook wat hebben denk ik. >>Klik!<< :)

Geplaatst:

Als je het maken van een hele map bedoelt, dus een geheel eigen stukje waar je de originele map van GTA San Andreas achterwege laat, moet je eventjes ééntje maken in de Map Editor van de Race Versie van MTA SA. Als je hem dan hebt opgeslagen, moet je het .map bestandje eventjes hier gebruiken. Dan krijg je automatisch objecten zodat je die in je SA-MP script kunt plaatsen. Denk er wel aan dat je maximaal 150 objecten kunt plaatsen, gebruik desnoods een Object Streamer om er oneindig objecten in te krijgen. ;)

Geplaatst:
Denk er wel aan dat je maximaal 150 objecten kunt plaatsen, gebruik desnoods een Object Streamer om er oneindig objecten in te krijgen. ;)

Let wel op, hoe meer objecten je gebruikt, hoe meer 'cpu' de computer gebruikt, en dus meer 'lag'

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...