Jump to content

Wat voor game speel je nu?

Recommended Posts

• Reacties 990
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

47

• NickOwnage

29

• GuitarGuy666

23

• End Of The Riot

20

Geplaatst:
Ratchet en clank tools of destruction.

Ik ben ook Ratchet & Clank Tools of Destruction aan het spelen, alleen ik kom niet verder bij level 4 dat ik 6 onderdelen moet vinden voor mijn ruimteschip. 5 onderdelen heb ik gevonden, maar het laatste onderdeel kan ik niet vinden. Het onderdeel dat in het gedeelte van Clank ligt, dat je de tijd moet vertragen enzo. Dan kom je op geven moment bij banden met allemaal stekels eraan, in dat gedeelte weet ik niet wat ik moet doen. Weet jij dat cj101?

Geplaatst:

Gta San andreas - SA:MP

Op de argonath server (RPG)

HostName: Argonath RPG

Address: 89.149.196.238:7777

Players: 74 / 100

Ping: 172

Mode: Rock Stars RPG 3.0

Map: San Andreas

:eten:

Geplaatst: (bewerkt)

BF: Bad Company _O__O__O__O_

Egt een toffe game, alleen jammer dat er alleen maar 7 missies zijn :N

Maar verder is het egt een top game!

Bewerkt: door -GoldWing-
Geplaatst:
Ratchet en clank tools of destruction.

Ik ben ook Ratchet & Clank Tools of Destruction aan het spelen, alleen ik kom niet verder bij level 4 dat ik 6 onderdelen moet vinden voor mijn ruimteschip. 5 onderdelen heb ik gevonden, maar het laatste onderdeel kan ik niet vinden. Het onderdeel dat in het gedeelte van Clank ligt, dat je de tijd moet vertragen enzo. Dan kom je op geven moment bij banden met allemaal stekels eraan, in dat gedeelte weet ik niet wat ik moet doen. Weet jij dat cj101?

Nou dan moet je ook gewoon de tijd vertragen.

Geplaatst:

7 missies maar? Dat is wel erg weinig, hopelijk zijn de missies dan wel vet. Net zoals in Call of Duty 4.

>>> Door Froodooo: Het topic is niet om te discusiëren over games, maar om te vertellen wat voor game je nu speelt. Je mag gerust iets over iemand anders en zijn game zeggen, maar vertel dan ook even wat jij nu speelt. ;) <<<

Geplaatst:
Soldier of Fortune II zo verslaafend verslavend!

-------------------------

S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost

Mijn Nederlands is ook niet zo goed heh :7.

>>> Door Froodooo: Voor jou geldt hetzelfde als voor DaH een paar posts hierboven.<<<

Geplaatst:

7 missies maar? Dat is wel erg weinig, hopelijk zijn de missies dan wel vet. Net zoals in Call of Duty 4.

>>> Door Froodooo: Het topic is niet om te discusiëren over games, maar om te vertellen wat voor game je nu speelt. Je mag gerust iets over iemand anders en zijn game zeggen, maar vertel dan ook even wat jij nu speelt. ;) <<<

Nu typ ik dit bericht, maar ik ben weer even bezig met Ratchet & Clank Tools of Destruction. Ik heb newgame gestart, aangezien level 16 ubermoeilijk is om te halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...