cj101 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ratchet en clank tools of destruction. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ratchet en clank tools of destruction. Ik ben ook Ratchet & Clank Tools of Destruction aan het spelen, alleen ik kom niet verder bij level 4 dat ik 6 onderdelen moet vinden voor mijn ruimteschip. 5 onderdelen heb ik gevonden, maar het laatste onderdeel kan ik niet vinden. Het onderdeel dat in het gedeelte van Clank ligt, dat je de tijd moet vertragen enzo. Dan kom je op geven moment bij banden met allemaal stekels eraan, in dat gedeelte weet ik niet wat ik moet doen. Weet jij dat cj101? Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik speel op dit moment Forza motorsport met een xobx360 stuur ik probeer t maar t is MOEILIJK Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik ben nu geen spel aan het spelen.. Ik zit deze post te typen. Reageren
Traser Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Gta San andreas - SA:MP Op de argonath server (RPG) HostName: Argonath RPG Address: 89.149.196.238:7777 Players: 74 / 100 Ping: 172 Mode: Rock Stars RPG 3.0 Map: San Andreas Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) BF: Bad Company Egt een toffe game, alleen jammer dat er alleen maar 7 missies zijn Maar verder is het egt een top game! Bewerkt: 18 augustus 2008 door -GoldWing- Reageren
cj101 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ratchet en clank tools of destruction. Ik ben ook Ratchet & Clank Tools of Destruction aan het spelen, alleen ik kom niet verder bij level 4 dat ik 6 onderdelen moet vinden voor mijn ruimteschip. 5 onderdelen heb ik gevonden, maar het laatste onderdeel kan ik niet vinden. Het onderdeel dat in het gedeelte van Clank ligt, dat je de tijd moet vertragen enzo. Dan kom je op geven moment bij banden met allemaal stekels eraan, in dat gedeelte weet ik niet wat ik moet doen. Weet jij dat cj101? Nou dan moet je ook gewoon de tijd vertragen. Reageren
cj102 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 ik speel nu battlefield 2 op de pc Reageren
Harrison Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Soldier of Fortune II zo verslaafend! Reageren
Chou Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Soldier of Fortune II zo verslaafend verslavend! ------------------------- S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 BF: Bad Company Egt een toffe game, alleen jammer dat er alleen maar 7 missies zijn Maar verder is het egt een top game! 7 missies maar? Dat is wel erg weinig, hopelijk zijn de missies dan wel vet. Net zoals in Call of Duty 4. >>> Door Froodooo: Het topic is niet om te discusiëren over games, maar om te vertellen wat voor game je nu speelt. Je mag gerust iets over iemand anders en zijn game zeggen, maar vertel dan ook even wat jij nu speelt. <<< Reageren
Zaahed Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik speel nu Gta sa op de ps2. Heb altijd wat daar te doen Reageren
Jay; Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Grand Theft Auto: San Andreas. Reageren
Harrison Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Soldier of Fortune II zo verslaafend verslavend! ------------------------- S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost Mijn Nederlands is ook niet zo goed heh . >>> Door Froodooo: Voor jou geldt hetzelfde als voor DaH een paar posts hierboven.<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 BF: Bad Company Egt een toffe game, alleen jammer dat er alleen maar 7 missies zijn Maar verder is het egt een top game! 7 missies maar? Dat is wel erg weinig, hopelijk zijn de missies dan wel vet. Net zoals in Call of Duty 4. >>> Door Froodooo: Het topic is niet om te discusiëren over games, maar om te vertellen wat voor game je nu speelt. Je mag gerust iets over iemand anders en zijn game zeggen, maar vertel dan ook even wat jij nu speelt. <<< Nu typ ik dit bericht, maar ik ben weer even bezig met Ratchet & Clank Tools of Destruction. Ik heb newgame gestart, aangezien level 16 ubermoeilijk is om te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.