the_dan Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 whow een pleeborstel ik speel ook nog een crimegame deze Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Gelieve alleen posten welke game je speelt, dus geen slechte grappen meer als: "Ik speel GTAForum.nl" of iets dergelijks. Danku. Ik wou dat ik zulke dingen mocht zeggen. Heerlijk. Ik speel op het moment vooral GTA IV, regelmatig Call of Duty 4, en zo af en toe eens Fifa 09. Binnenkort wordt daar Killzone 2 aan toegevoegd. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Over een paar dagen komt mijn broer en neemt Band Of Brother Hell's .... mee. heb ik wel zin in. Reageren
Dieko Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ikkes (Mod)Gelieve alleen posten welke game je speelt, dus geen slechte grappen meer als: "Ik speel GTAForum.nl" of iets dergelijks. Danku. Hierboven; je denkt over een game die je wilt gaan spelen Ik speel Pes 09 op de PS2 Reageren
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Test drive unlimited Wel een leuk spel. Alleen erg groot maar wel hele vette auto's Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Call Of Duty Modern Warfare. Heb ook een ff World at War gespeeld maar na 2 dagen had ik het wel gezien. Reageren
RobbieB Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Schietspel: 24 the game Bekend van de TV-reeks Reageren
Michiel21 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik speel nog steeds dagelijks Formula 1 op de Playstation 3. Gewoon heerlijk gevoel....als je weer een tiende van je tijd afhaalt! Reageren
Impulse_W Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 CoD4 Multiplayer. En voor de afwisseling soms Team Fortress 2. (Dat is wat minder serieus) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Call of Duty 2: Big Red One. (PS2) Medal of Honor European Assault. (PS2) Medal of Honor Vanguard. (PS2) Reageren
Dieko Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Call of Duty 2: Big Red One. (PS2)Medal of Honor European Assault. (PS2) Medal of Honor Vanguard. (PS2) Dat is knap. Je kan 3 spellen tegelijk spelen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Niet tegelijk, maar anders moet ik 3x posten. Ik speel deze spellen afwisselend. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik speel warrock, en binnenkort ook COD5, en natuurlijk gta iv aleen ben social club w8woord ff kwijt dus kan geen mp Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) Ik speel nu erg vaak Star Wars Knights of the Old Republic, fantastisch spel. Bewerkt: 6 februari 2009 door S.W.A.T. Reageren
sns Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Ik Speel Guild wars factions guild wars eye of the norht en guild wars nightfall Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.