vice infernusX Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 (bewerkt) GTA IV Ik ben bezig evve alle achievements te halen en tegelijkertijd voor de 100% te gaan. daarna ga ik de achievements in EoLC halen en binnenkort: Red Dead Redemption Bewerkt: 15 april 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 GTA 4 wel een leuk spel ma ik kan al niet meer wachte totdat ik een winkel vind met EFLC binnen (moet dan wachte tot morge ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 Mafia II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2010 Grand Theft Auto IV Episodes From Liberty City is nogal verslavend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Black Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Need for speed carbon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 The Ballad of Gay Tony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Assassins Creed II echt een geweldig spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 GTA San Andreas (oude liefde roest niet). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 San Andreas Multiplayer (alweer verslaafd @ 30 uur deze week). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Grand Theft Auto IV Episodes From Liberty City is nogal verslavend. Idem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 GTA San Andreas (oude liefde roest niet). Ik kan het niet beter verwoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 ik zag halo 3 nog ff ligge dus ben ik die gaan uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 battlefield 2, het valt me op dat ik de laatste tijd alleen maar spelletjes doe van EA games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Nadat ik het topic over lotr: battle for middle earth 2 had gelezen ben ik het maar weer eens gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.