Guardian1980 Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 Lego City Undercover. Dacht het even te gaan spelen, om te zien hoe het is, en voor ik het wist was ik 2,5 uur verder Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 april 2017 Rapport Geplaatst: 11 april 2017 NieR: Automata, de mindfuck is ongekend Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 mei 2017 Rapport Geplaatst: 27 mei 2017 Assassin'S Creed: The Ezio Collection en Mario Kart 8 Deluxe. Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 april 2018 Rapport Geplaatst: 12 april 2018 AC: Rogue. Wat een geil spel. Reageren
PrioX Geplaatst: 13 april 2018 Rapport Geplaatst: 13 april 2018 Ik speel al een tijdje dezelfde spellen. Voornamelijk Call of Duty WWII en Rainbow Six Siege. Heb ook Sea of Thieves een maandje kunnen uitproberen. Maar die viel een beetje tegen wat betreft content. Was er snel op uitgekeken. Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 april 2018 Rapport Geplaatst: 13 april 2018 3 uur geleden, PrioX zei: Ik speel al een tijdje dezelfde spellen. Voornamelijk Call of Duty WWII en Rainbow Six Siege. Heb ook Sea of Thieves een maandje kunnen uitproberen. Maar die viel een beetje tegen wat betreft content. Was er snel op uitgekeken. Hoorde dat het echt een kutspel was. Een YouTuber (vergat welke) zei dat het door het aantal mensen die pre-orderde kwam, daardoor had Microsoft de game z.s.m. op de markt gesmeten. Zitten er micro-transacties in, trouwens? Reageren
PrioX Geplaatst: 13 april 2018 Rapport Geplaatst: 13 april 2018 1 minuut geleden, Cabyon zei: Hoorde dat het echt een kutspel was. Een YouTuber (vergat welke) zei dat het door het aantal mensen die pre-orderde kwam, daardoor had Microsoft de game z.s.m. op de markt gesmeten. Zitten er micro-transacties in, trouwens? Het spel is ook ontzettend gehypet door Microsoft, het zou echt een system-seller worden. Nou, dat is het dus voorlopig echt niet. Microtransacties zitten er nog niet in, die zouden ze rond juni gaan toevoegen. Toevallig hebben ze vandaag wat meer content aangekondigd. Ben benieuwd of dat het spel een beetje aantrekkelijker kan maken, want potentie heeft het zeker alleen ontbreekt de content. Nu ben je er gewoon na een paar uur spelen helemaal klaar mee omdat je continu hetzelfde doet. Je gaat van A naar B, je neemt een item mee zoals een schatkist, en je keert weer terug naar A. Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 23 april 2018 Rapport Geplaatst: 23 april 2018 Ik speel momenteel bijna alleen maar Rocket League. Op de grind naar Champion, ben nu Diamond 2 divison 2. Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 april 2018 Rapport Geplaatst: 23 april 2018 Had ik het al gezegd? Ik speel AC: Rogue. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 24 april 2018 Rapport Geplaatst: 24 april 2018 De laatste tijd eigenlijk alleen maar FIFA en Fortnite. Reageren
KleineKiertje Geplaatst: 24 april 2018 Rapport Geplaatst: 24 april 2018 De laatste tijd speel ik: De Sims 4 (PC) GTA 5 (PS4) en Fortnite (PS4) Reageren
KleineKiertje Geplaatst: 24 april 2018 Rapport Geplaatst: 24 april 2018 Op 9-4-2017 om 08:53, Guardian1980 zei: Lego City Undercover. Dacht het even te gaan spelen, om te zien hoe het is, en voor ik het wist was ik 2,5 uur verder Sorry, maar dat spel speelde ik ook maar ik vind het een gay spel (kut spel) (Niet dat je gay bent als je het speelt maar het spel is zelf gay) Maar ik speel zelf wel met real life Lego (Lego Friends) en daar kan ik uren me spelen! Dus GEEN haat aan je! Reageren
MovieGamer Geplaatst: 25 april 2018 Rapport Geplaatst: 25 april 2018 Batman Arkham Night Heb deze game al meer dan 2 jaar in bezit, maar nog nooit aangeraakt tot vanmiddag. Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben en had er gewoon veel eerder aan moeten beginnen. Reageren
moechy Geplaatst: 26 april 2018 Rapport Geplaatst: 26 april 2018 Ben momenteel met Mad Max bezig, gratis PS-plus game van april. Bevalt me wel, het hele sfeertje zit ook goed en doet eer aan de Mad Max-films. Als deze uit is, God Of War misschien eens een kans geven of Detroit Become Human die eind Mei uitkomt. Hmm als ik er zo over denk, moet ik Assassins Creed Origins ook nog eens uitspelen Teveel games, teveel hobby's en te weinig tijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.