j_vloon Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 ik weeet niet of ik goed zit, maar waar moet je als je een savegame download plaatse? ik heb al 20 minute gezocht maar vind niks, heb ik nog vraag van deze site welke kan ik beste downloade van 100% of 95? Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Je moet je savegames zetten in de map GTA San Andreas User Files. Deze map vind je in de map Mijn Documenten. Reageren
Donwell Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 heb ik nog vraag van deze site welke kan ik beste downloade van 100% of 95? Dat hangt een beetje van jou eigen keus af. Als je 100% download, dan heb je alles al gedaan en hoef je niets meer te doen. Als je ééntje van 95% download, heb je nog wel wat te doen en haal je zelf de 100%. Een nadeel is dan dat je niet weet welke (zij)missies je moet doen. Mocht je deze savegame downloaden, download dan ook gelijk SAMA, een programma dat precies aangeeft welke missie(s) je nog moet doen om de 100% te behalen. Reageren
j_vloon Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 heb ik nog vraag van deze site welke kan ik beste downloade van 100% of 95? Dat hangt een beetje van jou eigen keus af. Als je 100% download, dan heb je alles al gedaan en hoef je niets meer te doen. Als je ééntje van 95% download, heb je nog wel wat te doen en haal je zelf de 100%. Een nadeel is dan dat je niet weet welke (zij)missies je moet doen. Mocht je deze savegame downloaden, download dan ook gelijk SAMA, een programma dat precies aangeeft welke missie(s) je nog moet doen om de 100% te behalen. en welke map moet ik die plaatsen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Je moet gewoon SAMA opstarten en op File -> Open Savefile klikken. Kies dan je savegame en je kan het zien wat je nog nodig hebt. Reageren
j_vloon Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Je moet gewoon SAMA opstarten en op File -> Open Savefile klikken. Kies dan je savegame en je kan het zien wat je nog nodig hebt. snap nog steeds niet, heeft iemand goede link waar ik SAMA kan downe? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Die link staat hierboven, daar is als het goed is niets mis mee. Als het wel zo is, stuur dan even een PB en dan stuur ik je de juiste op. Als je hem hebt gedownload moet je hem uitpakken met WinRAR. Als je dat hebt gedaan zet je alles in een map, tenzij je hem al in een map hebt laten uitpakken. Daar zie je een icoontje genaamd 'SAMA' staan, met een soort blauw wiel. Klik erop. Krijg je een error, open dan de ReadMe en zoek naar een link en voer die in in je browser. Volg de stappen allemaal zoals ze in de ReadMe beschreven staan. Als dat allemaal gedaan is, zou je gewoon SAMA moeten kunnen starten. Reageren
j_vloon Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Die link staat hierboven, daar is als het goed is niets mis mee. Als het wel zo is, stuur dan even een PB en dan stuur ik je de juiste op.Als je hem hebt gedownload moet je hem uitpakken met WinRAR. Als je dat hebt gedaan zet je alles in een map, tenzij je hem al in een map hebt laten uitpakken. Daar zie je een icoontje genaamd 'SAMA' staan, met een soort blauw wiel. Klik erop. Krijg je een error, open dan de ReadMe en zoek naar een link en voer die in in je browser. Volg de stappen allemaal zoals ze in de ReadMe beschreven staan. Als dat allemaal gedaan is, zou je gewoon SAMA moeten kunnen starten. oke kan het nou opstarte SAMA maar hoe zet ik nou die savegame erin? wacht denk dat ik t heb even een goede savegame downe Bewerkt: 19 januari 2008 door j_vloon Reageren
j_vloon Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Die link staat hierboven, daar is als het goed is niets mis mee. Als het wel zo is, stuur dan even een PB en dan stuur ik je de juiste op.Als je hem hebt gedownload moet je hem uitpakken met WinRAR. Als je dat hebt gedaan zet je alles in een map, tenzij je hem al in een map hebt laten uitpakken. Daar zie je een icoontje genaamd 'SAMA' staan, met een soort blauw wiel. Klik erop. Krijg je een error, open dan de ReadMe en zoek naar een link en voer die in in je browser. Volg de stappen allemaal zoals ze in de ReadMe beschreven staan. Als dat allemaal gedaan is, zou je gewoon SAMA moeten kunnen starten. oke kan het nou opstarte SAMA maar hoe zet ik nou die savegame erin? wacht denk dat ik t heb even een goede savegame downe ik heb m nou wil ik die save in spel krijge hoe moet ik dat doen?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 (bewerkt) Savegames staan in de map 'GTA San Andreas User Files', deze map is te vinden in 'Mijn Documenten'. Hier staan als het goed is allemaal GTASAsf*.b bestanden. Op de plaats van de asterisk (*) staat een cijfer, dat variëert van 1 tot en met 8. Het cijfer bepaalt de slot waarin de savegame zich bevindt. Succes! Bewerkt: 19 januari 2008 door VWO-er Reageren
j_vloon Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Savegames staan in de map 'GTA San Andreas User Files', deze map is te vinden in 'Mijn Documenten'. Hier staan als het goed is allemaal GTASAsf*.b bestanden. Op de plaats van de asterisk (*) staat een cijfer, dat variëert van 1 tot en met 8. Het cijfer bepaalt de slot waarin de savegame zich bevindt. Succes! oke maarh oe zet ik nou die savegame die ik heb gedownload in gta:sa zelf? Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dan snap ik dus niet wat je bedoelt, want een savegame kun je alleen met GTA San Andreas spelen, en je kunt hem er niet inzetten. Als je even uitlegt wat je bedoeld Als je de savegame in die map zet kun je hem in GTA San Andreas spelen, verder weet ik niet wat je met die savegame wilt doen.. Reageren
j_vloon Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Dan snap ik dus niet wat je bedoelt, want een savegame kun je alleen met GTA San Andreas spelen, en je kunt hem er niet inzetten. Als je even uitlegt wat je bedoeld Als je de savegame in die map zet kun je hem in GTA San Andreas spelen, verder weet ik niet wat je met die savegame wilt doen.. ja welke map bedoel ik, moet ikd ie in GTASAs zetten? maar die kan ik niet openen? Reageren
Donwell Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Nee, dat klopt. Het zijn .b bestanden, en die kun je niet openen. Het enige wat je moet doen om een savegame te kunnen spelen is hem, in dit geval, in de map GTA San Andreas Userfiles te plaatsen die je kunt vinden in Mijn documenten. Niet openen verder, hem daarin plaatsen is voldoende. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.