MisterNelisss Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ik ben deze post nog niet tegen gekomen. Bestaat hij wel, zet er dan maar een slotje op Wat ik wou vertellen: Net had ik een 6-sterren wanted level. Meestal ga ik dan op zo'n trein zitten en knal ik vanaf daar al de agentjes af Nou schoot ik de machinist dood en ging zelf in de trein zitten. Ik startte voor de lol de Freight missies. Maar ik besefte dat ik daar geen zin in had dus weer afgesloten. Toen was ineens m'n wanted level weg! Reageert! Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Dit werkt wel, maar niet altijd. Je moet wel zorgen dat de machinist eruit is. PS: Ik heb GTA SA voor de ps2. Mvg, Cabyon Reageren
mr.banana Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 of je kan gewoon een low wanted cheat code gebruiken Reageren
moechy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Maar als je niet wilt cheaten is dat wel het handigste hé Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Heej, Dit is vast gewoon een bug en had je in het Glitches en bugs topic kunnen posten. Er zijn wel meerdere manieren om politie zomaar kwijt te raken. Bijvoorbeeld door op te slaan. Zodra je dan weer naar buiten gaat zie je nog wel auto's enzo maar er zit niemand in. MvG, GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.