Jump to content

Vele bugs, meestal graphics bugs maar ook problemen met verkeer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb last van redelijk veel bugs ik betwijfel of het aan mijn pc ligt maar weten jullie hoe ik de volgende bugs kan fixen:

Gaten tussen textures op verschillende plekken:

gtasa20071011220353dx9.th.jpg

gtasa20071011220402xi7.th.jpg

gtasa20071011221004lb2.th.jpg

Door de grond vallen gedeeltelijk op sommige plekken:

gtasa20071005153855jl5.th.jpg

Auto's spawnen in de grond of in elkaar:

gtasa20080103224319bq9.th.jpg

Auto's spawnen acheruitrijdend en maken een J turn en rijden dan rechtdoor net zoals normaal :S ( geen foto, zal er miss een x een vid van make ).

Enig idee, dit is al de 2e videokaart waar het op gebeurd ik denk niet dat er iets mis is met mijn videokaart want andere games zijn oke?

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je wat mods geïnstaleerd? verkeerde mods willen ook wel eens problemen geven. :)

Ik had wel eens de 10x view distance mod geprobeerd, maar die is inmiddels allang verwijderd. ( en het orginele bestand is hersteld).

EDIT:

mijn specs, mochten ze nodig zijn, maar zoals ik al zei ik betwijfel dat het hieraan ligt...

heheqg6.th.jpg

Bewerkt: door Snowdog
Geplaatst:

Die eerste 3 screens, dat kunnen gewoon wat misplaats zijn waardoor er wat gaatjes ontstaan. Ik heb dit ook op sommige plekken. :Y

Dat auto's in gebouwen etc. spawnen gebeurt ook wel eens. Soms zie je ook dat er 2 auto's in elkaar zitten.

Waar je door de grond valt, dat kan ook. Je hebt op sommige plekken in SA unsolid stukken waar je door de muur, grond, of gebouw kan. :)

Die achteruit rijdende auto's weet ik niks van. :7

Maar ik weet wel zeker dat het bovengenoemde glitches of bugs zijn. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Die eerste 3 screens, dat kunnen gewoon wat misplaats zijn waardoor er wat gaatjes ontstaan. Ik heb dit ook op sommige plekken. :Y

Dat auto's in gebouwen etc. spawnen gebeurt ook wel eens. Soms zie je ook dat er 2 auto's in elkaar zitten.

Waar je door de grond valt, dat kan ook. Je hebt op sommige plekken in SA unsolid stukken waar je door de muur, grond, of gebouw kan. :)

Die achteruit rijdende auto's weet ik niks van. :7

Maar ik weet wel zeker dat het bovengenoemde glitches of bugs zijn. :Y

Dus al die dingen kunnen niet gefixed worden :( ?

Arch naja, die textures kan ik mee leven maar die auto's zijn irritant, rijd ik lekker hard op de snelweg zitten er 2 auto's in elkaar waar ik dan met volle snelheid tegen aan knal en ze bewegen geen milimeter :(.

Bewerkt: door Snowdog

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...