Maev Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ik was laatst aan het basketballen in Madd Dog's huis (maar eigenlijk van mij ) en toen ik de bal losliet om maar ff een missie te doen lag ie er niet meer, en elke keer als ik weer terugkom ligt ie er ook niet... is dit een verdwijn bug ofzo :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 komt voor trek andere kleren aan of zoek een andere plek om te basketballen hier is al een topic over druk op search Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ik was laatst aan het basketballen in Madd Dog's huis (maar eigenlijk van mij ) en toen ik de bal losliet om maar ff een missie te doen lag ie er niet meer, en elke keer als ik weer terugkom ligt ie er ook niet... is dit een verdwijn bug ofzo :rolleyes: heb je opgeslagen in mad dog zijn huis want dan kan je niet meer basketballen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 wat maak je je druk over die basketbal je hebt genoeg andere plekken met een basketbal :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ik was laatst aan het basketballen in Madd Dog's huis (maar eigenlijk van mij ) en toen ik de bal losliet om maar ff een missie te doen lag ie er niet meer, en elke keer als ik weer terugkom ligt ie er ook niet... is dit een verdwijn bug ofzo :rolleyes: heb je opgeslagen in mad dog zijn huis want dan kan je niet meer basketballen. yep, maarja wat maakt het uit ik basketbal toch nooit :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) wat maak je je druk over die basketbalje hebt genoeg andere plekken met een basketbal :huh: wat heeft dat der nu mee te maken? is het niet de bedoeling dat je iemand helpt op een forum? Bewerkt: 18 januari 2005 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 zoals ik al eerder zei probeer andere kleren aan te doen of zoek een andere plek om te basketballen dat zijn 2 oplossingen voor je vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 wat raar ik heb al een paar keer opgeslagen en ik kan nog gewoon basketballen hoor mij madd dogs house wat mastermind zij: je kan ook nog op meerdere plekken basketbalen.. je kan naast cj house kan je basketballen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 er is ook wel ergens een kaart op het internet met de plaatsen waar je kunt basketballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 de basketbal ligt er niet altijd hoor dusz kijk vaker bij mij heeft ie er ook een tijd niet gelegen maar ik basketbal nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Je game in Mad Dogg's Mansion savenGevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Je game in Mad Dogg's Mansion savenGevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) in welke topic staan die dingen kan je aub de url geven want ik wil liefst geen van die dingen voor hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ff zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik vind dat basketbal game ni simpel, kent er iemand truks om beter te kunnen scoren. Wat ook jammer is dat je niet kan tennissen en voetballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ff zoeken @ Mastermind, wat voor een reply is dat nu weer? Zoek eerst en typ dan je reply + link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.