Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 je hebt toch zelf handjes gekregen van lieve god ik heb wel wat beters te doen dan voor iemand anders te gaan zoeken Reageren
juul Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) zoals ik al eerder zeiprobeer andere kleren aan te doen of zoek een andere plek om te basketballen dat zijn 2 oplossingen voor je vragen klik hier dit is de url voor degene die hem niet vonden. @mastermind antwoord dan niet :blink: :blink: :blink: :blink: Bewerkt: 18 januari 2005 door juul Reageren
Cisse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 je hebt toch zelf handjes gekregen van lieve godik heb wel wat beters te doen dan voor iemand anders te gaan zoeken Waarom zeg je dan: Ff zoeken ksnap je totaal niet Reageren
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 omdat je dat moet doen ff zoeken en zo kunnen we erover blijven doorzeuren en daar heb ik ook geen zin in volgende keer gewoon zelf zoeken ik ben niemand's babysitter Reageren
Cisse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Mja zal wel een stom misverstand zijn van ons Reageren
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 mja ontopic weer wie heeft er nog tips? voor dit probleem Reageren
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 ik heb het ook niet want ik heb er gesaved maar lingt die der dan na een paar keer daar saven meschien weer :blink: weet niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.