karamanci Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Hey mensen, als ik mta opstart en bij de serverlijst refresh druk stat er ''cant get server nog wat'' PS ik heb een wifi PPS ^omdat ik net ben verhuisd Reageren
tjoef Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Dat heb ik ook al gehad, en toen ik opnieuw op "refresh" drukte, lukte het wel. Ik gebruik trouwens ook Wifi en uit eigen ervaring weet ik dat het soms ineens kan uitvallen, wat wel zeer lastig is, maaarja... Reageren
karamanci Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Dat heb ik ook al gehad, en toen ik opnieuw op "refresh" drukte, lukte het wel.Ik gebruik trouwens ook Wifi en uit eigen ervaring weet ik dat het soms ineens kan uitvallen, wat wel zeer lastig is, maaarja... Hoe kan ik ervoor zorgen dan dat hij niet uitvalt? Reageren
tjoef Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Eh... Zien dat je netwerk beveiligd is en dus niet overbelast wordt door andere mensen die vna jouw internet gebruik maken. Maar soms is er gewoon een storing op het net en is er dus helaas niets aan te doen dat het internet wegvalt, maar gelukkig is dit meestal maar even dat je geen verbinding hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.