Daan007 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Onderwerp: Maakt niet uit Soort design: Signature Size design: Maximaal 500X150 Render: Mag Animatie: Neen Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Wie o Wie
Twankala Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ik wil wel. Het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst gebattle't heb. Ik post hem Z.S.M.
Daan007 Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Bring it on! Bewerkt: 16 januari 2008 door Daan007
Twankala Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Daan007: Twankala: Ik heb gehoord dat bij mijn signature het plaatje het soms niet doet, dus hier de link ernaartoe: http://img182.imageshack.us/img182/3238/barbarianvy9.png Bewerkt: 24 januari 2008 door Twankala
Fiegel5 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Daan007: Het klinkt erg vervelend, maar het is duidelijk te zien dat je een beginner bent. Hij is simpel en niet echt bijzonder. Je kleurgebruik is wel goed, allen dat witte ‘ding’ is niet erg mooi. Verders vind ik het lettertype redelijk passen. Wat ook wel jammer is dat de tekst zo groot is. Twankala: Oké, bij jou is wat duidelijker dat je enige evaring hebt. Tja, het is mooi in gebruik van kleur, en het plaatje is een goede keus. Ook zeker gewoon de hele stijl van het plaatje bevalt me wel. Eigenlijk heb ik verder geen negatieve punten meer. Hij is gewoon mooi. Rate: Twankala
Mirrrr Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Daan007: Ik vind het best een mooie sig. Ik vind alleen die lichtstraal een beetje heel erg vel gemaakt. Kleur van de border vind ik heel erg mooi gekozen. Effecten zijn mooi gedaan. Al met al een hele mooi sig! Twankala Ik ben erg fan van jouw sigs. Deze is daar weer geen uitzondering op moet ik eerlijk zeggen. Render is mooi ingeblend. Hele mooie background. Ik vind alleen de kleuren een klein beetje eentoning. Voor de rest een klasse sig. Vote Twankala Succes verder beide heren
2fast{0} Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Laat ik ook maar weer eens een battle raten. En Daan007, wat jij nu inleverd is een premade, maar goed mijn rate, Daan007 Het is een erg mooie signature, alleen is het poppetje in het midden niet al te duidelijk en snap ik niet snel wat hij doet. Na lang te hebben gekeken vond ik hem toch best mooi, al vind ik het poppetjes er niet echt bij passen. Twankala Je hebt een hele mooie signature. De effecten zijn erg goed, ook te tekst is schitterend. Je hebt in het totaal een geweldige signature waar ik weinig tegen in heb te brengen. Het is wel duidelijk, mijn stem gaat naar Twankala !
Silverbyte Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Daan007 Op zich vind ik het een hele leuke sig, de kleuren spreken mij wel aan, ook de border past bij de gebruikte kleuren. Wat ik echter jammer vind, is dat de afbeelding die erin zit amper zichtbaar is, en de lichtbundel is in mijn ogen ietsje te fel. Desalniettemin een leuke signature. Twankala Deze signature sprak mij gelijk al aan. De kleuren zijn wat eentonig, maar de afbeelding en de effecten die je gebruikt hebt maken veel goed. Ook hier weer een mooie border, en de tekst is ook netjes verzorgd. Een zeer goede signature! Na wat wikken en wegen heb ik besloten om op Twankala te stemmen.
.Levi. Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Complimenten aan de battelaars voor de gemaakte signatures. Ze zien er allebei zeer nice uit. Zoals iedereen weet kan er altijd maar 1 winnen. Twankala is onze winnaar en heeft 1 punt weten te verdienen voor in de Ranking! Helaas voor Daan007, -1 punt. Topic locked en ranking updated!
Recommended Posts