Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het ziet er simpel uit, maar ik heb er toch veel tijd ingestoken.

Dit zijn de originele afbeeldingen die ik verwerkt heb: klik en klik

@ Daan07

Ik zou wel willen hoor, alleen ik haat raten. Beetje egoïstisch, ik weet het. Als je mijn signatures nu niet meer

wil raten, heb ik daar alle begrip voor. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een erg mooie signature Dizzee _O_

Je hebt de 2 verschillende afbeeldingen er goed in verwerkt. Het lijkt net alsof het al zo was. Je hebt wel gelijk, het ziet er op het eerste oog simpel uit. Maar als je verder kijkt kun je zien dat je er veel tijd in hebt gestoken.

Wat ik vooral knap vind aan de sig is dat het er zonnig uit ziet. Op het plaatje waarvan je de achtergrond hebt gebruikt lijkt het te sneeuwen. Maar omdat je een zon over de schouder van de man hebt gemaakt ziet er allemaal mooi uit :Y

Er zijn natuurlijk ook wel minpuntjes. Nouja eentje maar eigelijk.

Ik ben weer niet fan van de font die je hebt uitgekozen. Ik ga je hier niet te zwaar op aanspreken want ik weer zelf ook hoe moeilijk het is om een goede font uit te zoeken.

Voor de rest: KUTWG :tu:

BTW, wil je een van mijn sigs ook raten? ^_^

Ooh, geen probleem hoor. Ik vind het nog wel leuk om te doen. Maar dan moet er wel veel over te vertellen zijn.

Zolang jij nog met mooie sigs komt blijf ik ze raten ;)

Bewerkt: door Daan007
Geplaatst:

Daan007, nu moet je uit principe je hele rate verwijderen, vind ik :puh:

Maar ik rate wel:

Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van een sig met weinig kleurverschil, maar hier pakt het wel goed uit. Ik vind het er goed uitzien, zelfs de Font en plaatsing van de tekst :tu:

Het enige wat ik heb aan te merken, is dat het rechts vooral zwart is, en links vooral blauw is. Daarom wat weinig afwisseling. En de zon is wat fel :7

Geplaatst:

mooie graphic.

mooi:mooie render. render goed overgeplaatst.

minder mooi: het lijkt wel of zijn hand flubbert. die lichtflits.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...